دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زلنسکی: اوکراین از واگذار کردن زرادخانه هسته‌ای خود پشیمان است

  • کد خبر: ۱۰۴۱۹۷
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
زلنسکی: اوکراین از واگذار کردن زرادخانه هسته‌ای خود پشیمان است
رئیس جمهوری اوکراین در سخنانی با ابراز پشیمانی از واگذار کردن زرادخانه هسته‌ای کشورش، خواستار اعمال تحریم‌های قوی توسط غرب علیه روسیه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نوشته روزنامه القدس العربی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در سخنانی در پارلمان فنلاند اظهار کرد که کشورش نمی‌تواند منتظر تحویل سلاح‌های بیشتری از غرب باشد و اوکراین به اعمال تحریم‌های قوی علیه روسیه نیاز دارد.

وی ضمن انتقاد از طرف‌هایی که اوکراین را به صبر و منتظر ماندن وا می‌دارند، گفت: ما منتظر چیزهایی هستیم که شدیداً به آن نیاز داریم و به دنبال ابزاری برای دفاع از جان‌مان هستیم و کی‌یف خواهان سلاح‌های قوی‌تر و تحریم‌های اقتصادی شدیدتر از غرب است.

زلنسکی همچنین تاکید کرد: ما به اسلحه‌ای نیاز داریم که در اختیار برخی شرکایمان در اتحادیه اروپا است؛ اروپا تا کی و چه زمانی می‌تواند تحریم نفت روسیه را نادیده بگیرد؟

وی افزود: ما به تحریم‌های قوی و مؤثر و تحریم‌های دائمی علیه روسیه نیاز داریم.

زلنسکی همچنین در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه الجزیره با اشاره به مذاکرات میان روسیه و کشورش گفت: مذاکرات تنها راه توقف خونریزی در اوکراین است، اما این مذاکرات روند کندی دارد و تا بدین لحظه نتیجه‌ای دربر نداشته است.

وی ادامه داد: اوکراین از واگذار کردن زرادخانه هسته‌ای خود پشیمان است و این اتفاق کی‌یف را تضعیف کرد، اما با این حال اوکراین درصدد دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست.

رئیس جمهوری اوکراین همچنین اظهار کرد: جنگ هنوز به پایان نرسیده و مناطق زیادی در اوکراین تحت اشغال روسیه قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->