نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

خودکشی نظم‌آوران با «رولت روسی»! / پیروزی ذوب با ۳ امتیازی آرمان در لحظات پایانی!

  • کد خبر: ۱۰۴۵۴۴
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
خودکشی نظم‌آوران با «رولت روسی»! / پیروزی ذوب با ۳ امتیازی آرمان در لحظات پایانی!
در دومین دیدار سری نیمه نهایی سوپرلیگ نظم‌آوران سیرجان با یک اختلاف امتیاز مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد و ۲ بر صفر از حریف عقب افتاد.

یاسر سماوات|شهرآرانیوز، تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان در حالی ۸۱-۸۰ دومین بازی سری نیمه نهایی را هم به ذوب‌آهن واگذار کرد که تا یک دقیقه و ۳۵ ثانیه به پایان ۸۰-۶۹ از حریف خود پیش بود، اما اشتباهات پیاپی این تیم در دفاع و حمله و دو اشتباه مرگ‌بار آنتون پونکراشف، پیروزی حتمی را از چنگ سیرجان خارج کرد.

آغازگران ذوب‌آهن: فرید اصلانی، علیرضا مرتضوی، محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه و ارسلان کاظمی
سرمربی: فرزاد کوهیان

آغازگران نظم‌آوران: محمد شهریان، امیر طاهرخانی، مسعود سلیمانی، نیکولا دراگوویچ و آنتون پونکراشف
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
فرید پس از دو‌پرتاب آزاد سوخته پونکراشف سبد اول را دشت کرد و خود پونکراشف در حمله بعد سبد را جبران می‌کند. آرمان سبد بعدی را می‌گیرد و اولین ۳ امتیازی بازی اینطرف به نام طاهرخانی ثبت می‌شود. کار خوب سلیمانی و اندوان او برتری دو برابری ۸-۴ سیرجان را در پی دارد. ارسلان اختلاف را کمتر می‌کند، ولی ۵ امتیاز پیاپی نیکولا، کوهیان را وادار به گرفتن وقت استراحت می‌کند. در بازگشت اشکان خلیل‌نژاد و آرمان ذوب را به ۱۲ می‌رسانند. پونکراشف و طاهرخانی، اما جبران کردند تا نظم‌آوران به ۱۹ برسد. در ادامه با دیسکالیفه شدن اصلانی، نیکولا و طاهرخانی از فرصت استفاده کردند تا نظم‌آوران به ۲۶ برسد! آرزومندی هم وقت استراحت گرفت. نیما فتحی در بازگشت یک پرتاب آزاد موفق زد. پرتاب ۳ امتیازی امیرعلی قلی‌زاده و اندوان دیرهنگام ارسلان ذوب را به بازی برمی‌گرداند. ۲۷-۱۸ به سود سیرجان.

کوارتر دوم
آنتون پونکراشف سبد اول کوارتر را می‌گیرد، اما دست ذوبی‌ها با اکبری به ۳ باز می‌شود. پونکراشف و طاهرخانی با چند امتیاز پیاپی اختلاف را یه ۱۲ افزایش می‌دهند. آرمان فاصله را میزان ۱۰ می‌کند. ۳ امتیازی نیکولا مقابل ۴ امتیاز اکبری، ارسلان و آرمان از نقطه پرتاب آزاد. اکبری فاصله را به ۷ کاهش می‌دهد تا این باز آرزومندی زودتر وقت استراحت بگیرد. در بازگشت، اما اکبری کارش را تکرار می‌کند. پونکراشف ۳ می‌زند و ارسلان ذوب را به بازی برمی‌گرداند. محمد احمدی گارد جوان ذوب‌آهن هم از پشت خط پرتاب آزاد به سبد سیرجان می‌رسد. خطا‌های حمله پیاپی نیکولا او را در کوارتر دوم ۴ خطایی می‌کند. احسان صمدی از راه می‌رسد و ۳ می‌زند تا نظم‌آوران ۴۲-۳۶ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
کار خوب قلی‌زاده و ۷ امتیاز او ذوب را به ۴۳ می‌رساند و پونکراشف این بین یک سبد می‌گیرد تا سیرجان با حداقل اختلاف پیش باشد. انداوان طاهرخانی و اپن شات پونکراشف بازهم فاصله ایجاد می‌کند، اما ۳ امتیازی به موقعی می‌زند. اندوان بعدی طاهرخانی یعنی ادامه جنگ و گریز... احمدی بازهم یک تیرش خطا می‌رود. پرتاب پشت قوس پونکراشف مغزی به سبد می‌غلتد تا کوهیان بازهم وقت استراحت بخواهد. در بازگشت ارسلان هم یک پرتاب آزاد هدررفته و یک گل دارد. سلیمانی با هوش بالا روی اقدام صمدی ریباند حمله می‌زند. در یک رفت و برگشت طاهرخانی برتری را به ۱۲ می‌رساند. ۳ امتیازی سلیمانی و فست برک منجر یه گل خلیل‌نژاد صحنه‌های پایانی کوارتر سوم بود.

کوارتر چهارم
ذوب جواب ۳ امتیازی سلیمانی را می‌دهد. اندوان آرمان و ۳ امتیازی اشکان، آنطرف ۴ امتیاز طاهرخانی و پونکراشف نتیجه را ۷۰-۶۰ می‌کند. بیگی با خطا روی اکبری ۵ خطایی می‌شود. با اندوان پونکراشف فاصله پابرجا می‌ماند. این ضریه را ۳ امتیازی سهراب‌نژاد جبران می‌کند. سیرجان سبد می‌گیرد و کوهیان وقت استراحت. در بازگشت آرمان اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. یک تیر شهریان هم خطا می‌رود تا امیرعلی اختلاف را تک رقمی کند. طاهرخانی بلافاصله سیرجان را به ۸۰ می‌رساند. خطای پونکراشف روی ارسلان غیرورزشی اعلام شد.۳ امتیاز او اختلاف را به ۵ کاهش داد.
ارسلان یک پرتاب آزاد دیگر می‌زند و آنطرف نیما فتحی دو پرتاب حیاتی را هدر می‌دهد تا در ۱۲ ثانیه به پایان و‌پس از وقت استراحت کوهیان، آرمان زنگنه پرتابی ۳ امتیازی می‌زند و در همین حین پونکراشف هم روی ارسلان خطا می‌کند تا بازی‌خوب آنتون با اشتباهات مرگبارش خراب شود. ارسلان روی زمین می‌افتد و پس از چند ثانیه از زمین بیرون برده می‌شود (به این ترتیب خودش نمی‌تواند پرتاب بزند) پس اکبری پشت خط پرتاب آزاد، دو‌اقدام موفق دارد تا ذوب‌آهنی که تا یک‌دقیقه و ۲۵ ثانیه پایانی ۱۱ امتیاز عقب بود، در لحظات پایانی ران ۱۲ امتیازی‌اش را کامل کند و ۸۱-۸۰ فاتح این دیدار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->