نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

پرواز عقاب‌ها فراز هوای آلوده تهران/ سجاد دوباره پذیرفته شد

  • کد خبر: ۱۰۴۴۲۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
پرواز عقاب‌ها فراز هوای آلوده تهران/ سجاد دوباره پذیرفته شد
در دومین دیدار سری نیمه نهایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست از سد شیمیدرقم بگذرد و ۲ بر صفر از حریف خود پیشی بگیرد.

یاسر سماوات|شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۸۵-۸۴ مقابل شیمیدر قم در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در یک قدمی رسیدن به فینال قرار گرفت. رقابت های این مرحله به صورت 3 از 5 برگزار می شود و تا به اینجا گرگانی ها دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

آغازگران شهرداری: پری پتی، رسول مظفری، محمد جمشیدی، آنتاناس اودراس و میثم میرزایی
سرمربی: مهران حاتمی

آغازگران شیمیدرقم: نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، آلاده امینو، دوایت بایکس و حامد حسین‌زاده
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

کوارتر اول
جمشیدی روی پاس اودراس سبد اول را دشت کرد. دفاع فشرده و اشتباهات پیاپی دو تیم در حمله باعث شد دقایق اولیه بسبار کم گل باشد. پتی در فست برک سبد بعد را به راحتی گرفت. سرانجام آلاده پس از گذشت بیش از ۴ دقیقه سبد اول شیمیدرقم را گرفت و بایکس بازی را به تساوی کشید. میثم و رسول مظفری شهرداری را به ۸ رساندند و جمشیدی خیلی راحت تیمش را به ۱۰ رساند. بایکس اختلاف‌را کمتر کرد و اودراس دوباره نتیجه را دوبرابر کرد. ۱۲-۶. دانک امینو لحظاتی هواداران گرگان را خاموش کرد. بایکس هم امتیازات شیمیدر را دورقمی کرد تا گرگان ۱۲ - ۱۰ فاتح وقت نخست شود.

کوارتر دوم
رسول مظفری با ۳ امتیازی چراغ کوارتر را روشن می‌کند. بایکس به درخشش خود ادامه می‌دهد و ۳ امتیازی سینا بازی را در ۱۵ به تساوی کشید. حاتمی اولین وقت استراحت بازی را گرفت. در بازگشت سجاد پذیرفته اندوان می‌گیرد. پتی در ضدحمله مدافع عنوان قهرمانی را پیش می‌اندازد و پس از تک امتیاز سینا، پذیرفته این بار از پشت قوس ۳ امتیازی سبد شیمیدر را تسخیر می‌کند. نوید دقایقی بعد پاسخ این شوت را می‌دهد و در ضد حمله بعدی خودش یک تنه سبد گرگان را فرو می‌ریزد. اختلاف به ۲ کاهش می‌یابد. در بازگشت نوید این بار پس از دو‌پرتاب آزاد جمشیدی، ۳ می‌زند! در حمله شیمیدر روی اپن شات از دست رفته پذیرفته، هادی سالم به یوسف‌وند فنی می‌دهد. پس از تک پرتاب آزاد ام. جی، نوید رضایی‌فر با دو پرتاب آزاد بازی را در ۲۶ به تساوی می‌کشد، اما پذیرفته ول کن نیست و لی‌آپ او چیزی نمانده شهرداری را برنده به رختکن بفرستد که بایکس بازی را در ۲۸ به تساوی می‌کشد.

کوارتر سوم
میثم یکی از دو پرتاب آزادش را به سبد شیمیدر فرستاد. بایکس با اندوانش نشان داد این نیمه هم بازیکن خطرناکی است. قمی‌ها ۳۱ - ۲۹ پیش می‌افتند. بایکس با پرتاب منطقه‌ای و حسین‌زاده با پرتاب آزاد برتری را به ۶ افزایش می‌دهد. گرگان با پرتاب‌های پتی از ۳۰ عبور می‌کند. خود پتی ۳ بعدی را می‌زند، اما ۳ امتیاز آمینو از پرتاب و سبد نوید، شیمیدر را به ۴۰ می‌رساند. در ادامه درخشش منجی با ۳ امتیازی پتی جبران می‌شود. سینا می‌جنگد و سبد می‌گیرد. دانک پذیرفته اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد و جمشیدی است که اختلاف را به حداقل می‌رساند. فول گل روی جمشیدی در حالتی نامتعادل و کاپیتان گرگان برتری را هم از شیمیدر می‌رباید. ۴۹ - ۴۷ به سود شهرداری!

کوارتر چهارم
نوید از ۳ پرتاب آزاد دو اقدام موفق دارد، ولی رسول مظفری با یک فیک اپن شاتی ۳ امتیازی می‌زند. کیوان رباعی هم برای گرگان سبد می‌گیرد. بایکس هم از ۳ پرتاب آزادش فقط یک امتیاز کسب می‌کند. جمشیدی پذیرفته اختلاف را به ۷ افزایش می‌دهند. در چند رفت و برگشت گرگان با کار خوب اودراس و پذیرفته برتری‌اش را حفظ می‌کند. یوسف‌وند ۵ خطایی می‌شود. تلاش بایکس و امینو شیمیدر را در بازی نگه می‌دارد. ۶۷ - ۶۳. در ادامه نوید در فست برک اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهد، ولی پتی ابتدا با پرتای پشت قوس و بعد با پرتاب آزاد، دوباره اختلاف را به ۷ می‌رساند. سینا یک سبد را جبران می‌کند، ولی اودراس زود آن را پس می‌گیرد. پرتاب‌های بایکس و فلوتر او اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد. پتی و اودراس شهرداری گرگان را به ۷۵ می‌رسانند، اما مثلث بابکس، سینا واحدی و امیرحسین آذری، فرشته نجات شیمیدر و شاهین طبع می‌شوند. بازی در تساوی ۷۵ به اوورتایم می‌رود.

اوورتایم
جمشیدی آخرین امتیازش را هم گرفت و ۵ خطایی شد. او باور نداشت که باید بیرون برود. بایکس بازی را مساوی کرد و ۳ امتیازی نوید نفس گرگانی‌ها را لحظه‌ای برید، ولی سجاد پذیرفته باید اسلحه پنهانی حاتمی لقب می‌گرفت و در حمله بعد این شوت را جبران کرد. بایکس در دو نوبت شیمیدر را پیش انداخت، اما ابتدا علیار که جانشین جمشیدی شده بود و بعد پتی ایستادگی کردند. بایکس پشت خط پرتاب آزاد یک امتیاز دیگر می‌گیرد و یک پرتابش هدر می‌رود. حاتمی در فاصله ۲۰ ثانیه به پایان بازی وقت استراحت می‌گیرد و در بازگشت کیوان رباعی برتری متزلزل را از چنگ شیمیدر بیرون می‌کشد. ۸ ثانیه به پایان این بار شاهین طبع وقت استراحت می‌گیرد و در بازگشت همه چشم به بایکس دوختند. خود بایکس بازی را کنار زمین شروع می‌کند. توپ در یک رقت و یرگشت به خودش می‌رسد، اما فلوتر او به سیلندر حلقه می‌خورد تا جای برنده عوض نشود و گرگان ۸۵ - ۸۴ فاتح این دیدار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->