لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه اضافه شدن ۱۳ فیلم بر فهرست فیلم‌های جشنواره کن تصویری از آلن دلون در ۸۸ سالگی + عکس
سرخط خبرها

ثبت نام اعتکاف دانشجویی ماه رمضان در حرم مطهر رضوی آغاز شد (۲۳ فروردین ۱۴۰۱) + لینک ثبت نام

  • کد خبر: ۱۰۴۷۱۴
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
  • ۳
ثبت نام اعتکاف دانشجویی ماه رمضان در حرم مطهر رضوی آغاز شد (۲۳ فروردین ۱۴۰۱) + لینک ثبت نام
مسئول اعتکاف دانشجویی از آغاز ثبت نام بیستمین دوره اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر رضوی اظهارداشت: این برنامه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان ۶۰ دانشگاه شهر مشهد است و از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت همزمان با سه روز آخر ماه مبارک رمضان در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم برگزاری مراسم اعتکاف در ۲ سال گذشته بدلیل شیوع کرونا ظرفیت در نظر گرفته شده در این برنامه معنوی حدود یک هزار نفر است و با توجه به سابقه ثبت نام گسترده در سال‌های گذشته آمادگی پیش ثبت نام برای بیش از هفت هزار نفر وجود دارد.

مسئول  اعتکاف دانشجویی رمضانیه گفت: ۳۰ فروردین نتیجه قرعه کشی پذیرفته شدگان از طریق سایت ثبت نامی www.vadieh.org به اطلاع خواهد رسید.

صالحی افزود: اولین نشست برگزاری این برنامه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد که با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی و نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های مشهد به نتیجه رسید.

مسئول  اعتکاف دانشجویی گفت: در سال گذشته با توجه به ثبت نام‌های انجام شده دو سوم ظرفیت به ترتیب به دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد و علوم پزشکی مشهد و بقیه به سایر دانشگاه‌های شهر مشهد تعلق گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های معنوی تدارک دیده شده در این اعتکاف گفت: تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب در قالب ۲۵ حلقه معرفتی و بررسی موضوعات و مسائل روز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

صالحی تصریح کرد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم و همچنین برگزاری تلاوت‌های مجلسی با حضور قاریان بین المللی در این اعتکاف پیش بینی شده است.

با توجه به قوانین و مقرارت اعلام شده در سامانه، ثبت نام در بیستمین اعتکاف رمضانیه فقط ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه‌های مشهد مقدس است و پذیرش دانشجویان دیگر شهرستان‌ها امکان پذیر نیست. همچنین الزام تزریق ۲ نوبت واکسن کرونا از الزامات پذیرش و حضور در مراسم اعتکاف دانشجویی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
محمد حسین طلاب جامعه المصطفی از کشور هندوستان
رجب علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
رجب علی طلاب مدرسه مشهد مقدس از کشور هندوستان
اعظم شفائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
انشاالله که سال های بعد همه اقشار مردم در اعتکاف باشند...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->