شهردار مشهد: روند عملیات اجرای پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی حضرت ابوطالب ادامه دارد درباره قدیمی‌ترین کوچه خیابان عبادی مشهد | گذر «حوض لقمان» که بعدها به «کوی سعادت» رسید نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مسئولیت دارد زمینه جمع‌آوری سرمایه خُرد مردم را فراهم کند طی سال ۱۴۰۳ چند نفر در مشهد فوت کردند؟ موحدی: کارگروه‌های مختلف در شورای شهر مشهد جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شده است | مسئله فلسطین باید بزرگ شود نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم همت مجموعه دولت و استان برای قطار سریع السیر مشهد-تهران نتیجه‌بخش باشد سید حسین احمدزاده، سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آرایشِ نوروزیِ مشهدِ عزیز! باران بهاری در مشهد آلودگی هوا را شست (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت باید اقدامات شهرداری مشهد در زبان و ذهن مردم جاری شود ضمیری: نتیجه اقدامات مدیریت شهری کسب رضایت عمومی در سال ۱۴۰۳ بود شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید اقتصاد درست باشد تا مردم در بستر آن رشد معنوی و تعالی داشته باشند  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست
سرخط خبرها

حل مشکلات شهر زیر ذره‌بین شهردار مشهد / سرکشی روزانه شهردار مشهد از مناطق مختلف شهر

  • کد خبر: ۱۰۵۰۸
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
حل مشکلات شهر زیر ذره‌بین شهردار مشهد / سرکشی روزانه شهردار مشهد از مناطق مختلف شهر
معاون امور مناطق حوزه شهردار مشهد گفت: شهردار مشهد نیز در پایان هر شب و صبح زود بازدید میدانی از شهر دارد و ضمن بازدید از تمام مناطق، نکات را به شهردار هر منطقه منتقل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی‌زاده مقدم با بیان اینکه با بیان اینکه شهرداران مناطق بازدید‌های دوره‌ای از منطقه‌های مختلف شهرداری دارند، گفت: در هر شهرداری اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی در مناطق برخوردار و کم‌برخوردار داریم که اگر هر شهروندی نارضایتی داشت بتواند به این دفاتر مراجعه کند.
معاون امور مناطق حوزه شهردار مشهد با بیان اینکه تمام شهرداران ما یک روز در هفته ملاقات عمومی دارند و شهروندان می‌توانند مستقیم به شهردار منطقه مراجعه کنند، افزود: شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و بپرسند ملاقات عمومی شهردار منطقه محل زندگی‌شان چه ساعتی و در کجا است.
وی ضمن اشاره به وجود بازرس در هر منطقه گفت: شهروندان پس از ثبت‌نام و پر کردن فرم می‌توانند با شهردار منطقه ملاقات کنند و اگر کار ضروری و خاصی دارند بلافاصله بازرسی همان منطقه بررسی و ارزیابی می‌کند.


شیب خدمات شهری به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای است


حسینقلی‌زاده مقدم تشریح کرد: همچنین در هر منطقه یک کمیته نظارتی شورای شهر داریم که شهروندان می‌توانند درخواست وقت ملاقات کنند و اعضای شورای شهر کمیته نظارتی را ملاقات کنند.
معاون امور مناطق حوزه شهردار مشهد در رابطه با نظارت بر بودجه در مناطق بیان کرد: نه تنها در حوزه دادرسی مرکز و حوزه شهردار، بلکه بودجه‌های معاونت تخصصی نیز مدام در حال پایش و ارزیابی مناطق در حوزه عملکردی تخصصی هستند.
وی تصریح کرد: ما یک شورا به نام «شورای شهرداران مناطق» داریم که به ریاست رئیس حوزه شهردار هر جلسه در یک منطقه برگزار می‌شود و تمام شهرداران مناطق از آن منطقه بازدید می‌کنند و در جریان تمام مسائل مناطق قرار می‌گیرند.
حسینقلی‌زاده مقدم افزود: شهردار مشهد نیز در پایان هر شب و صبح زود بازدید میدانی از شهر دارد و از تمام مناطق بازدید و نکات را به شهردار هر منطقه منتقل می‌کند.
معاون امور مناطق حوزه شهردار نسبت به رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار گفت: درآمد مناطق در خزانه شهرداری متمرکز است و این‌گونه نیست که درآمد منطقه کم‌برخوردار در منطقه برخوردار خرج شود؛ هم شورای قبل و هم شورای فعلی تاکید دارند که شیب خدمات به سمت مناطق کم‌برخوردار باشد، مثلا ما در منطقه ۵، یک مجموعه آبی و ورزشی افتتاح کردیم یا ساماندهی منطقه کشف رود را که شهرداری متولی آن شده است را انجام دادیم.
وی با تاکید بر عدم تفاوت در رسیدگی به مناطق برخوردار و کم‌برخوردار تشریح کرد: هر منطقه‌ای که بستر و زیرساخت داشته باشد، خدمات‌رسانی انجام می‌شود و در هر دوره، چون در مناطق حاشیه‌ای زیرساخت مناسب برای خدمات‌رسانی وجود نداشته شیب خدمات به سمت مناطق حاشیه‌شهر و کم‌برخوردار بوده است.
حسینقلی‌زاده مقدم در ادامه روند رسیدگی به مشکلات شهروندان مطرح کرد: اگر شهروندان نکته‌ای دادند و مشکلی دارند که فکر می‌کنند مدتی است رسیدگی نشده است با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و مشکل را منتقل کنند تا همکاران ما پیگیری کنند، برخی از این مشکلات با اقدامات کوچکی قابل حل است و برخی نیاز به تامین منابع مالی دارد.

 


منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->