ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است
سرخط خبرها

یک فرمانده ارتش: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین از گذشته در ارتش وجود داشته است

  • کد خبر: ۱۰۵۲۷۵
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
یک فرمانده ارتش: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین از گذشته در ارتش وجود داشته است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین از گذشته در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود داشته است و اکنون محصولاتی در اختیار داریم که به روز و حتی در سطح جهان بی‌سابقه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ رضا آذریان در آستانه روز ارتش افزود: برخی از تجهیزات و تسلیحاتی همچون پهپاد‌ها و رادار‌ها که در شرکت‌های دانش‌بنیان کشور تولید شده است در سطح جهان بی رقیب است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر مرکز مطالعات و پژوهش‌های ارتش ارتباط بسیار خوبی با دانشگاه‌های کشور و از جمله با دانشگاه فردوسی مشهد دارد عنوان کرد: تمام جوانانی که طرح‌های دفاعی داشته باشند می‌توانند از معافیت سربازی بر اساس مصوبه ستاد کل نیرو‌های مسلح برخوردار شوند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش اظهار کرد: افرادی که تمایل داشته باشند می‌توانند طرح‌های خود را به دفتر ارتش مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد و یا این قرارگاه برای بررسی و اعلام نظر ارائه دهند.

آذریان به اقدامات ارتش برای تحول و استفاده از دانش در ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: تفکر نوین دفاعی در تمام ابعاد و با اندیشه جوانان انقلاب اسلامی به ما کمک کرد تا در مراکز جهاد خودکفایی به جایی برسیم که اکنون قوی‌ترین قدرت و نیروی نظامی در منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: با تشکیل سازمان جهاد خودکفایی در نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی به اقتداری رسیده ایم که دیگر نیازی به واردات سلاح نداریم و خود، تامین کننده نیاز‌های خود در داخل کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش با اشاره به اینکه ما تفکر و حتی تجهیزات دشمن را رصد کرده و برای آن نیز برنامه داریم گفت:برخی از تجهیزات به روز شده و حتی دیده نشده این نیرو در رزمایش‌ها به نمایش در می‌آید.

آذریان افزود: اکنون به جایگاهی رسیده ایم که علاوه بر به روز رسانی قطعات مورد نیاز خود، آن را با بهترین آلیاژ در داخل کشور تولید می‌کنیم و حتی از نظر آمادگی لجستیکی، این توانمندی در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که در هر لحظه که اراده شود سنگین‌ترین یگان‌های خود را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر در کشور انتقال دهد.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین اضافه کرد: در این جهاد باید ضمن بیان رشادت‌های ارتش، تفکر دشمنان نیز برای نسل امروز بازگو شود، زیرا اگر جهاد تبیین مد نظر قرار گیرد، هیچ وقت تهاجم ترکیبی دشمن رخ نخواهد داد.

او عنوان کرد: بر همین اساس نخستین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و روسای ارکان ستاد و مسوولان بازرسی یگان‌های این قرارگاه در مشهد با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و تمامی مباحث در این موضوع مورد طرح و برسی قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش اظهار کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه به همه یگان‌ها و نیرو‌ها ابلاغ شد تا در پایان سال ۱۴۰۱ بتوانیم نتایج مناسبی از اجرای این دستور‌ها و اوامر در موضوع جهاد تبیین کسب کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->