جزئیاتی جدید از مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره کسب‌وکار‌های اینترنتی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) ارائه شکایت جدید ایران از استارلینک به اتحادیه بین‌المللی مخابرات همه چیز درباره نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی (۲۰۲۵) + سیستم مورد نیاز و گیم پلی واکنش ستار هاشمی به بحث‌های اخیر درباره اینترنت طبقاتی (۲۶ تیر ۱۴۰۴) چرا بحث «اینترنت طبقاتی» در ایران دوباره جنجالی شد؟ + واکنش‌ها و حواشی ۴ مهارتی که کودکان را برای دنیای آینده آماده می‌‌کند بعد از جنجال‌های اخیر xAI دستورالعمل‌های این هوش مصنوعی اصلاح شد در ماه اخیر از حدود ۱۷۰ کشور به زیرساخت‌های کشور حملات سایبری شده است مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی نحوه انجام ۱۰۰ درصد کار‌ها را تغییر می‌دهد «همراهان» (Companions): قابلیت جدید Super Grok برای مشترکین صحبت‌های جدید سخنگوی دولت درباره ارائه اینترنت آزادتر به خبرنگاران و احتمال رفع فیلتر تلگرام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) Sun Day: اپ جدید جک دورسی برای ثبت ویتامین D دریافتی فرد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به برنامه‌های آفیس ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۶ متوقف می‌شود ویدئو | وزارت ارتباطات درباره اختلال مسیریاب‌ها: متوجه سختی وارد شده به مردم هستیم! چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟ گوگل می‌خواهد ChromeOS و اندروید را با هم ادغام کند ویوو ایکس فولد ۵، سبک‌ترین گوشی تاشدنی کتابی دنیا، معرفی شد + مشخصات اپل آیفون ۱۷ را چه زمانی معرفی می‌کند؟ ماجرای اختلال در دامنه‌های ir چه بود؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) غم و اندوه فصل تابستان یک حقیقت واقعی است! محققان ایمپلنت هوشمندی ساخته‌اند که به‌طور خودکار در بدن بیماران دیابتی دارو آزاد می‌کند
سرخط خبرها

عرضه قابلیت برچسب گذاری کالا‌ها در اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۰۵۴۹۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
عرضه قابلیت برچسب گذاری کالا‌ها در اینستاگرام
کاربران اینستاگرام در آمریکا که حساب‌های عمومی دارند، می‌توانند از این پس در پست‌هایی که ارسال می‌کنند، محصولات را برچسب گذاری (تگ) کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، این گزینه تاکنون به بعضی برند‌ها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود. با این قابلیت اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پستهایشان نشان می‌دهند را خریداری کنند.

اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پست‌های خود تگ کنند، فعلا سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبه‌های فروشگاه‌ها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا می‌خواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشن‌های این شرکت انجام دهد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پست‌ها کار پیچیده‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می‌کند.

اینستاگرام اخیرا شماری آپدیت اضافه کرده است. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید برای پیام رسانی شامل اشتراک گذاری آهنگ، پیام‌های بی‌صدا و نظرسنجی برای چت‌های گروهی را اضافه کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->