به گزارش شهرآرانیوز، این گزینه تاکنون به بعضی برندها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود. با این قابلیت اینفلوئنسرها میتوانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پستهایشان نشان میدهند را خریداری کنند.
اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پستهای خود تگ کنند، فعلا سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبههای فروشگاهها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا میخواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشنهای این شرکت انجام دهد.
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پستها کار پیچیدهای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار میکند.
اینستاگرام اخیرا شماری آپدیت اضافه کرده است. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید برای پیام رسانی شامل اشتراک گذاری آهنگ، پیامهای بیصدا و نظرسنجی برای چتهای گروهی را اضافه کرد.
منبع: ایسنا