گوگل تمام ابزارهای هوش مصنوعی‌اش را در Gemini Enterprise جمع کرد کشف شواهد جدیدی از وجود اقیانوس باستانی در مریخ چین تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده ربات‌های صنعتی جهان شد نمایش شگفت‌انگیز سه دنباله‌دار زمردین در آسمان شب پاییز ۱۴۰۴ + تاریخ و بهترین مکان رصد در ایران قطع دسترسی به اینستاگرام، فیس‌بوک و تیک‌تاک در افغانستان | فیلترینگ گسترده اینترنت توسط طالبان سقف قانونی سود موبایل‌فروشان از فروش گوشی چقدر است؟ برندگان نوبل شیمی ۲۰۲۵ اعلام شدند: مبدعان روش‌های نوآورانه‌ در طراحی و سنتز کاتالیزورهای فعال و پایدار ارزان‌ترین نسخه تسلا مدل Y رونمایی شد | تغییرات جدید برای جذب مشتریان اقتصادی دلایل اصلی خرابی زودهنگام مودم چیست؟ دومین درخشش پیاپی گوگل در نوبل فیزیک | تقدیر از پیشگامان محاسبات کوانتومی سامانه اعتراض آنلاین به جریمه‌های رانندگی راه‌اندازی شد احتمال بروز اختلال موقت در بخشی از شبکه ارتباطی خراسان رضوی در بامداد پنجشنبه (۱۷ مهر ۱۴۰۴) تقدیر اینستاگرام از برترین و نوآورترین محتواسازان با Rings Award ایلان ماسک: سال آینده یک بازی تولیدشده با هوش مصنوعی منتشر خواهیم کرد گوگل برای هک هوش مصنوعی جمینی جایزه ۲۰ هزار دلاری تعیین کرد آیا کابل شارژ هم از جعبه گوشی‌ها حذف خواهد شد؟ برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۵ اعلام شدند: کاشفان تونل‌زنی کوانتومی ماکروسکوپی و کوانتیزاسیون انرژی ChatGPT به ۸۰۰ میلیون کاربر هفتگی رسید | رشد بی‌سابقه در کمتر از دو سال گوگل: با محدودکردن نصب برنامه‌های اندروید از منابع غیررسمی به امنیت کاربران کمک می‌کنیم آیا قطع ارتباط با ماهواره‌های هدهد و کوثر به دلیل خرابکاری بوده است؟ برندگان جایزه نوبل پزشکی ۲۰۲۵ معرفی شدند: کاشفان سلول‌های تنظیم‌کننده سیستم ایمنی بدن
سرخط خبرها

عرضه قابلیت برچسب گذاری کالا‌ها در اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۰۵۴۹۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
عرضه قابلیت برچسب گذاری کالا‌ها در اینستاگرام
کاربران اینستاگرام در آمریکا که حساب‌های عمومی دارند، می‌توانند از این پس در پست‌هایی که ارسال می‌کنند، محصولات را برچسب گذاری (تگ) کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، این گزینه تاکنون به بعضی برند‌ها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود. با این قابلیت اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پستهایشان نشان می‌دهند را خریداری کنند.

اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پست‌های خود تگ کنند، فعلا سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبه‌های فروشگاه‌ها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا می‌خواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشن‌های این شرکت انجام دهد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پست‌ها کار پیچیده‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می‌کند.

اینستاگرام اخیرا شماری آپدیت اضافه کرده است. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید برای پیام رسانی شامل اشتراک گذاری آهنگ، پیام‌های بی‌صدا و نظرسنجی برای چت‌های گروهی را اضافه کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->