برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

  • کد خبر: ۱۰۵۰۸۷
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟
اگر از نمایش آخرین بازدید خود در برنامه اینستاگرام احساس خوشایندی ندارید، می توانید بسیار ساده و سریع اقدام به غیرفعال کردن آخرین بازدید اینستاگرام کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، در اکثر شبکه‌های اجتماعی، شما می‌توانید آخرین بازدید یا همان لست سین را بر اساس خواسته‌های خود، فعال یا غیرفعال کنید. با این وجود این در حالی است که کاربران در اینستاگرام می‌توانند آخرین بازدید یکدیگر و آنلاین بودنشان را بررسی نمایند و چنین ویژگی ای، شاید برای هر یک از ما خوشایند نباشد. خوشبختانه در آپدیت اخیر اینستاگرام، قابلیت مدیریت آخرین بازدید اینستاگرام نیز به برنامه جامع اینستاگرام اضافه شد که با استفاده از این قابلیت می‌توانید لست سین خود را فعال یا غیرفعال کنید که در ادامه این گزارش، شما را با آن آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

توجه: لازم به ذکر است که قبل از انجام مراحل ذیل، ترجیحا آخرین نسخه اینستاگرام را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

در قدم اول وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس به قسمت پروفایل خود بروید. پس از وارد شدن به پروفایل خود در اینستاگرام، در گوشه سمت راست شما ۳ خط افقی را مشاهده خواهید کرد که باید آنرا انتخاب کنید.
چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

قدم دوم؛  هم اکنون پنجره‌ای از سمت راست برای شما نمایش داده خواهد شد که باید از انتهای آن گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب نمائید که در تصویر ذیل مشخص شده است.

چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

قدم سوم؛  اینک گزینه مشخص شده Privacy را از صفحه تنظیمات اینستاگرام انتخاب کنید.  

چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟
قدم چهارم؛  اینک باید گزینه Activity Status را انتخاب کنید که در تصویر ذیل هم مشخص شده است.

چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

قدم پنجم؛  اینک باید گزینه show activiy status که در تصویر ذیل مشخص شده است را غیرفعال کنید تا آخرین بازدید اینستاگرام (disable instagram last seen) شما برای عموم فالوور‌هایی که شما را فالو کرده اند، غیرفعال شود و هم اکنون موفق به بستن لست سین اینستاگرام شده اید. همچنین با فعال کردن این گزینه، اقدام به فعال کردن آخرین بازدید اینستاگرام خواهید کرد که عموم فالوور‌های شما می‌توانند از وضعیت آنلاینی شما مطلع شوند.

چگونه آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

هم اکنون شما موفق به غیرفعال کردن آخرین بازدید اینستاگرام حساب کاربری خود شدید.

منبع: نمناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->