نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

تحلیل واعظی و هوشیار، ۲ سنگربان سابق پرسپولیس از اوضاع گلر‌های فعلی این تیم

  • کد خبر: ۱۰۵۵۷۶
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تحلیل واعظی و هوشیار، ۲ سنگربان سابق پرسپولیس از اوضاع گلر‌های فعلی این تیم
دو سنگربان مشهدی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درست در یک روز به یک ماجرا واکنش‌های جالبی نشان داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو سنگربان مشهدی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درست در یک روز به یک ماجرا واکنش‌های جالبی نشان داده‌اند. حسین هوشیار و مهدی واعظی که در دهه ۸۰ پیراهن دروازه‌بانی تیم فوتبال پرسپولیس را به تن کرده‌اند، روز گذشته در رسانه‌ها به ماجرا‌های اختلافات کادرفنی پرسپولیس با حامد لک و ثابت‌شدن احمد گوهری، سنگربان جوان، در دروازه این تیم واکنش‌هایی نشان دادند. واکنش‌هایی که مؤید این مطلب بود که گوهری هنوز تجربه دروازه‌بانی را در تیم بزرگ پرسپولیس ندارد و در ماجرای حامد لک هم کادرفنی کمی ضعف مدیریت از خودش نشان داده است.

هوشیار: باید از نظر روحی به گوهری کمک شود

حسین هوشیار، سنگربان مشهدی پرسپولیس در دهه ۸۰ که از پیام به آسمان ارتش سرخ پرواز کرد و خیلی زود به شهرت رسید، درباره حاشیه‌های اخیر دروازه سرخ‌پوشان پایتخت گفت: من بازی آخر پرسپولیس را که ۳ بر ۲ به آلومینیوم باخت، دیدم. دقیقا چنین اتفاقی در بازی با فجرسپاسی هم برای من افتاد. جمع‌کردن این شرایط خیلی سخت است و او سریع باید با دوستان و مشاوران خوبی صحبت کند تا به او کمک کنند.

احمد گوهری نباید در این فشار در دروازه بایستد، باید کم‌کم به او فرصت بدهند. وقتی ناگهان حامد لک را کنار بگذارند، قطعا گوهری به مشکل می‌خورد. گوهری قطعا سنگربان خوبی است که به این جایگاه رسیده است، اما باید از نظر روحی به او کمک شود. وی درباره حامد لک و کنارگذاشته‌شدن او از سوی کادرفنی پرسپولیس افزود: حامد لک فوق‌العاده کار کرده است. اشتباه جزو فوتبال است و باید به او فرصت داده شود. اگر بهتر از حامد لک سراغ دارند، او را بیاورند. بیرانوند را بیاورند و حامد لک را کنار بگذارند. چرا تخریب می‌کنند؟

واعظی: کادرفنی پرسپولیس اشتباه کرد

سنگربان پرسپولیس در جریان قهرمانی دراماتیک سال ۱۳۸۶ این تیم در لیگ‌برتر گفت: به‌نظرم احمد گوهری با وجود اینکه دروازه‌بان خوبی است، تجربه و شرایط روحی لازم برای حضور در دروازه پرسپولیس آن‌هم در این دیدار‌های سنگین را ندارد و پرسپولیس در چند بازی گذشته از همین موضوع ضربه خورد. درباره حامد لک هم باید بگویم کادرفنی اشتباهی بزرگ مرتکب شد، زیرا حامد اگر آماده باشد، بهترین دروازه‌بان ایران است و می‌توانست در این هفته‌ها به تیم کمک کند.

اگر کدورت و بگومگویی درون تیم ایجاد می‌شود، کادرفنی باید آن را مدیریت کند تا هم نظم تیم رعایت شود و هم از توانایی بازیکن استفاده شود، نه اینکه در این مقطع حساس در پستی به این حساسی بازیکن کلیدی تیم را کنار بگذارند. به‌نظرم باید تجدیدنظر شود و در دیدار‌های آینده فکری برای این موضوع شود. مهدی واعظی همچنین درباره احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس اظهار کرد: بیرانوند یکی از چهارپنج دروازه‌بان خوب فوتبال ایران است و تجربه خوبی هم دارد. قطعا حضورش در این تیم در سال منتهی به جام‌جهانی، هم برای خودش خوب است و هم می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد و من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->