مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

درخواست نصب سرعت‌کاه در فرعی‌های منطقه ۹

  • کد خبر: ۱۰۵۷۷
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۵
درخواست نصب سرعت‌کاه در فرعی‌های منطقه ۹
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۳۰۵...۰۹۳۶ با توجه به شکایت اهالی محله ۹ از رعایت نکردن سرعت مجاز توسط راننده‌های سواری و موتورسیکلت ها، درخواست نصب سرعت کاه را در خیابان‌های فرعی داریم. خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنید.
۱۹۷...۰۹۱۵ شهرداری برای بارش باران آماده باش است! یک باران کوچک که می‌بارد، پل زیرگذر ماشینی خلق آباد بسته می‌شود و باید در میان امواج آب ها، از آن بگذری. وای به روزی که شهرداری آماده بارندگی نباشد.
۲۹۸...۰۹۱۵ در پنجتن طرح اگو اجرا شده است، اما الان به دلیل کنده کاری ها، کوچه‌ها وضع خوبی ندارند، آسفالت‌ها تکه تکه و خراب هستند. لطفا رسیدگی کنید.
۴۱۶...۰۹۱۰ به جاده پررفت وآمد و شلوغ جاده سیمان رسیدگی کنید. این جاده چاله و فرورفتگی‌های زیادی دارد و وقت بارندگی آب گرفتگی شدید است.
اتوبوس رانی
۶۱۳...۰۹۱۵ می‌خواستم از اتوبوس رانی بپرسم تا کی باید مسئله خراب شدن اتوبوس‌های خط ۸۰ وسط راه ادامه داشته باشد و مسافران به اجبار پیاده شوند و منتظر اتوبوس بعدی باشند؟ اتوبوس‌های خط ۸۰ از رده خارج هستند. لطفا پیگیری کنید.
شرکت برق
۶۵۶...۰۹۳۰ بخش‌هایی از محله سیدی با مشکل نبود روشنایی روبه روست، این معضل محله مان را ناامن کرده است، درحالی که ۴ ستون از طرف شرکت برق روی زمین مانده است و حتی آن‌ها را علم نکرده اند.
شهروند- فکری به حال بولوار امیریه کنید. دیگر خسته شده ایم. این محدوده بسیار تاریک و ناامن است.
متفرقه
۰۹۵...۰۹۱۵ حسینیه حضرت رقیه (س) در گلشهر، نبش شهید شفیعی ۵۶ تازه ساز است و حدود ۸ ماه است که مردم از آن استفاده نمی‌کنند. این مکان الان سیستم گرمایشی ندارد و سرویس بهداشتی آن هم هنوز تکمیل نیست و اهالی نمی‌توانند در این فصل از آن استفاده کنند. لطفا خیران به این مکان توجه کنند. ان شاءا... بشود کاری کرد.
شرکت فراورده‌های نفتی
۴۳۷...۰۹۱۵ هنگام درخواست کارت سوخت آدرس مشهد را دادم، ولی اکنون که بعد از گذشت چندماه برای دریافت کارت مراجعه کردم متوجه شدم کارت را به آدرس قبلی در شهرستان فرستاده اند و برای تحویل باز ۱۰ هزار تومان دریافت کرده اند. چرا برای جبران اشتباه خودشان من باید هزینه دوباره بپردازم؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->