نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | گام سست آلبی‌سلسته در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

فینال سوپرلیگ بسکتبال پرشورتر می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۵۷۷۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
فینال سوپرلیگ بسکتبال پرشورتر می‌شود
تیم شهرداری گرگان با ۲۵۰ هوادار در فینال لیگ برتر بسکتبال حاضر خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کانون هواداران تیم شهرداری گرگان، پس از صعود این تیم به فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران، با رایزنی‌های محمدرضا سبطی، شهردار گرگان و مسئولان این تیم، خواهان افزایش ۵ برابری ظرفیت هواداران گرگانی نسبت به دیدار‌های دور اول و دوم سری نیمه نهایی شدند.
یه نظر نمی‌رسد فدراسیون بسکتبال هم با این موضوع مشکلی داشته باشد. به این ترتیب گرگانی‌ها با شور و حال بیشتری تیم خود را تشویق می‌کنند.
در طرف دیگر ذوبی‌ها هم بدشان نمی‌آید فینال را با حضور هواداران‌شان برگزار کنند. البته اصفهانی‌ها در نیمه‌نهایی هم خواستار حضور تماشاگران خودی بودند، اما در آن برهه کاروانی با نام «هواداران ذوب‌آهن» از اصفهان راهی تهران نشد.
باید دید آیا این بار تکاپوی ذوبی‌ها برای همراهی هواداران‌شان به نتیجه می‌رسد یا پرده‌های پایانی نمایش سوپرلیگ میان تکنوازی ارکستر گرگانی‌ها اجرا می‌شود.
گفتنی است نخستین دیدار سری پایانی، ساعت ۲۰:۱۵ دوشنبه ۵ اردیبهشت در تالار آزادی تهران برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->