نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

مشکلات مالی گریبان پرسپولیس را رها نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۰۶۰۳۱
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
مشکلات مالی گریبان پرسپولیس را رها نمی‌کند
باشگاه پرسپولیس همچنان برای پرداخت مطالبات کارمندان خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از چند ماه پیش بود که اعلام کردیم باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق کارمندان خود تاخیر داشته و حتی تا اواخر اسفند سال جاری هم حقوق معوقه پرداخت نشد. در آن زمان مقداری پول به حساب کارمندان واریز شد تا سال نو دست خالی نباشند.

حالا مشخص شده که باشگاه پرسپولیس همان زمان هم حقوق را به صورت کامل پرداخت نکرده است. یعنی در همان اسفند سال گذشته ۶۹ درصد از حقوق کارمندان پراخت شد و قرار شد ۳۱ درصد مابقی در آینده پرداخت شود! یعنی عملا مدیران باشگاه پرسپولیس مانند بازیکنان و اعضای کادرفنی به کارمندان خود به صورت درصدی حقوق دادند. در این بین حتی اعلام نشد که در همان ۶۹ درصد پرداختی چقدر حقوق، عیدی و مزایا بوده است.

در همین خصوص و طبق سنوات گذشته بازهم خبری از پرداخت حقوق به کارمندان نیست. منهای ۳۱ درصد بدهی باشگاه پرسپولیس به کارمندانش بابت حقوق اسفند، حقوق فروردین هم پرداخت نشده تا مشکلات پرسپولیسی‌ها از گذشته بیشتر هم شود. این در شرایطی است که گفته شده در همین مدت برخی کارمندان رده بالای پرسپولیس پاداشی به نام پاداش خصوصی‌سازی دریافت کرده اند که مبالغ زیادی هم بوده، اما خبری از پرداخت حقوق ناچیز کارمندان رده پایین‌تر نبوده است.

حالا باید دید رضا درویش و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل این معضل چه راهکاری دارند و به چه صورت می‌خواهند بدهی خود را به کارمندانشان پرداخت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->