پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

اعضای باشگاه پرسپولیس باز هم پول نگرفتند!

  • کد خبر: ۱۰۰۸۲۲
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
اعضای باشگاه پرسپولیس باز هم پول نگرفتند!
برای چندمین بار در یک سال اخیر، حقوق کارمندان باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده و چند ماه به تاخیر افتاده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که به روز‌های آخر سال نزدیک می‌شویم و خیلی از ارگان‌ها و نهاد‌ها حقوق اسفندماه و البته عیدی و مزایای کارمندان خود را پرداخت کردند این اتفاق در باشگاه پرسپولیس رخ نداده است و حتی کارمندان باشگاه حقوق بهمن ماه خود را هم نگرفتند چه برسد به حقوق اسفند و عیدی! البته اینکه پرداخت حقوق و مزایای کارمندان باشگاه پرسپولیس عقب بی افتد چیز جدیدی نیست اما این اتفاق در آستانه سال نو کمی نگران کننده شده است.


این در حالی است که وقتی پولی به باشگاه پرسپولیس تزریق می‌شود اولویت مدیران این باشگاه پرداخت به بازیکنان و کادرفنی است و کسی سراغ کارمندان را نمی‌گیرد. میزان درآمد و دارایی کارمندان با بازیکنان اصلا قابل قیاس نیست و خیلی از کارمندان باشگاه فقط همین حقوق مختصر را از باشگاه می‌گیرند و زندگی خود را می‌گذرانند.


مسئله اینجاست که بخش زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس از قشر متوسط جامعه هستند و دریافت حقوق و عیدی در آخر سال برای آن‌ها بسیار مهم است. در نهایت باید دید که رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس آیا برنامه‌ای برای پرداخت حقوق بهمن، اسفند و البته عیدی و مزایایی کارمندان خود دارند یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->