گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نتیجه و فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۰۶۲۷۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
نتیجه و فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا
رئال مادرید در شبی که بنزما درخشید، نتوانست از پس منچسترسیتی برآید و بازی رفت را واگذار کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال مادرید امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ بر حریف خود غلبه کنند.

در این دیدار حساس، منچسترسیتی طوفانی شروع کرد و موفق شد در همان دقیقه دوم مسابقه به گل برسد. در ادامه باز هم شاگردان گواردیولا در دقیقه دهم مسابقه به گل رسیدند. دی بروینه و خسوس گلزنان سیتی در ابتدای بازی بودند.

در ادامه اما رئال به بازی برگشت و موفق شد توسط بنزما یکی از گل های خورده را جبران کند تا امیدوار به رختکن برود.

در نیمه دوم فودن گل سوم سیتی را زد تا شب تلخ کورتوآ تکمیل شود، اما وینسیوس بلافاصله برای رئال گلزنی کرد تا فاصله باز به حداقل برسد.

سیتی با شوت سرکش برنارد سیلوا در ادامه به گل چهارم رسید، اما باز هم رئال که نمی خواست حذفش خیلی زود قطعی شود با پنالتی عجیبی که داور اعلام کرد، توسط بنزما با یک ضربه چیپ زیبا به گل سوم رسید.

در دیگر دیدار این مرحله، لیورپول امشب باید به مصاف ویارئال برود.

ویدئو خلاصه بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی

تعداد بازدید : 6361
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->