برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

سامسونگ قیمت گوشی‌هایش را کاهش می‌دهد

  • کد خبر: ۱۰۶۳۰۱
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
سامسونگ قیمت گوشی‌هایش را کاهش می‌دهد
سامسونگ قصد دارد میلیون‌ها گوشی هوشمند پایین‌رده را به‌جای تولید در کارخانه‌های اختصاصی خود، در شرکت‌های چینی بسازد. با این کار هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد و دستگاه‌ها با قیمت ارزان‌تری عرضه می‌شوند.

به گزاش شهرآرانیوز، تولیدکنندگان چینی پرتعدادی در بازار گوشی‌های هوشمند حضور دارند و به‌طور مداوم محصولات خوش‌قیمتی را عرضه می‌کنند تا سهمشان از بازار موبایل افزایش یابد. همین موضوع باعث شده است که سامسونگ در بازار دستگاه‌های اقتصادی و میان‌رده با رقابت شدید چینی‌ها مواجه باشد. سامسونگ تلاش کرده است قیمت مناسبی برای دستگاه‌های اقتصادی و میان‌رده اش در نظر بگیرد. فشار وارده‌ی گوشی‌سازان چینی باعث شده است سامسونگ تصمیم بگیرد برای تولید برخی از گوشی‌های اقتصادی خود سراغ روش تولید مشترک موسوم به JDM برود.

به‌نوشته‌ی SamMobile، سامسونگ با شرکت‌های چینی همکاری می‌کند تا هزینه‌ی تولید شماری از گوشی‌هایش کاهش یابد. گزارش جدیدی ادعا می‌کند سامسونگ در پی تأمین ۲۰ میلیون گوشی دیگر ازطریق شرکای چینی خودش است. در اغلب مواقع،  گوشی‌های سامسونگ در خاک چین ساخته نمی‌شوند. بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید گوشی سامسونگ هم‌اکنون در ویتنام فعال‌اند و این شرکت کارخانه‌هایی نیز در چین دارد.

گوشی‌های JDM سامسونگ در کارخانه‌های اختصاصی این شرکت تولید نمی‌شوند. سامسونگ تا اندازه‌ای مشخص در فرایند تولید دخالت می‌کند و اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و قابلیت‌های دستگاه را ارائه می‌دهد. شرکای JDM چینی سامسونگ روی توسعه و طراحی محصول کار می‌کنند و آن را در کارخانه‌های خودشان می‌سازند.

سامسونگ در ابتدا قصد داشت ۵۰ میلیون دستگاه گوشی به روش JDM ازطریق شرکت‌های چینی تأمین کند. دستگاه‌هایی نظیر گلکسی A۰۳،  گلکسی A۰۳s،  گلکسی A۰۳ Core و حتی گلکسی A۲۲ همگی در دسته‌ی گوشی‌های JDM قرار می‌گیرند و محصول همکاری مشترک شرکت‌های چینی Wingtech و Huaqin هستند.

گزارش‌های ضدونقیض می‌گویند سامسونگ تصمیم گرفته است تولید چند محصول پایین‌رده‌ی جدید خود را به شرکای JDM واگذار کند. این شرکت در ابتدا قصد داشت گلکسی A۰۳ و گلکسی A۰۴s را به صورت اختصاصی بسازد؛ اما ظاهراً تصمیم گرفته است ۲۰ میلیون دستگاه از این گوشی‌ها را ازطریق شرکت‌های چینی تأمین کند.

سامسونگ با کاهش هزینه‌های تولید دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی می‌تواند قیمت ارزان‌تری روی آن‌ها بگذارد و احتمال فروش دستگاه‌هایش را در بازار‌های رقابتی کشور‌های در‌حال‌توسعه افزایش دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->