کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

چگونه دستیار Bixby در گوشی‌ سامسونگ فعال می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۶۲۰۳
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
چگونه دستیار Bixby در گوشی‌ سامسونگ فعال می‌شود؟
در این مقاله قصد داریم چگونگی راه اندازی Bixby در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را آموزش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از برنامه‌های جدید و کاربردی سامسونگ دستیار Bixby است. در این مقاله آن چه لازم است درباره این برنامه بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

شرکت سامسونگ به دلیل پیاده‌سازی چند برنامه اختصاصی از جمله رابط کاربری One UI، شناخته شده است. این شرکت حتی چندین برنامه خانگی را برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌کند تا تجربه‌ای یکپارچه را ارائه دهد. به طور مشابه، برای رقابت با دستیار گوگل و سایر برنامه‌های مشابه، سامسونگ دستیار Bixby خود را عرضه کرده است. این برنامه برای ایجاد یک تجربه کامل بصری و بی عیب و نقص، در رابط کاربری One UI ادغام شده است. سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز خدمات Bixby را ارائه می‌دهد و در اینجا راهنمای فعال کردن این قابلیت را به شما آموزش خواهیم داد.

چنان که گفتیم برنامه Bixby جایگزینی برای Google Assistant توسط سامسونگ است که در تمام دستگاه‌های خانگی هوشمند سامسونگ نیز ادغام شده است. درست مانند Google Assistant، دستیار Bixby نیز می‌تواند چندین عملیات را روی دستگاه شما انجام دهد. درست مانند شرکت گوگل، سامسونگ نیز یک دکمه اختصاصی بر روی دستگاه‌های خود برای دسترسی به Bixby ارائه می‌دهد. با این حال، ابتدا باید Bixby را در دستگاه سامسونگ خود راه اندازی کنید، روش راه اندازی Bixby در گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا در زیر ارائه شده است.

مراحل راه اندازی Bixby در گوشی‌های سری Galaxy S۲۲

راه اندازی Bixby در دستگاه شما یک روش بسیار ساده دارد و می‌توانید مراحل ارائه شده در زیر را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید.

برای باز کردن Bixby کلید اختصاصی Bixby را نگه دارید و روی Next ضربه بزنید.

با کلیک بر روی English می‌توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اکنون، برای ادامه کار، باید وارد حساب سامسونگ خود شوید.

گزینه‌هایی مانند ایجاد میانبر در صفحه اصلی یا دو بار ضربه زدن روی کلید اختصاصی برای دسترسی به Bixby در اختیار شما قرار می‌گیرد. موردی را که می‌خواهید انتخاب کنید و روی Done کلیک کنید.

اکنون، ممکن است گزینه‌ای برای راه اندازی Voice wake up برای دسترسی به Bixby داشته باشید. در صورت تمایل می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌های صفحه نمایش آن را تنظیم کنید.

پس از تنظیم، روی Done ضربه بزنید.

اکنون، هر زمان که بخواهید می‌توانید از کلید جانبی اختصاصی گوشی خود به Bixby دسترسی داشته باشید.

مراحل فعال کردن Bixby Vision در سری Galaxy S۲۲

با دنبال کردن مراحل ارائه شده زیر، می‌توانید Bixby Vision را در گوشی Galaxy S۲۲ خود فعال کنید.

اپلیکیشن Camera را باز کنید و روی گزینه More ضربه بزنید.

بر روی گزینه Bixby Vision کلیک کنید.

همه مجوز‌هایی که روی صفحه نمایش از شما خواسته می‌شود را تأیید کنید.

به این ترتیب می‌توانید Bixby Vision را در گوشی‌های Galaxy S۲۲ فعال کنید.

بازنشانی Bixby

اگر Bixby به درستی روی دستگاه شما کار نمی‌کند، می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر، Bixby را در دستگاه خود بازنشانی کنید.

برنامه تنظیمات را در دستگاه Galaxy خود باز کنید.

به بخش Apps رفته و Bixby Voice را انتخاب کنید.

روی Storage ضربه بزنید.

داده‌ها و cash را پاک کنید. روی OK ضربه بزنید.

به همین سادگی کار انجام شد و اکنون می‌توانید دوباره از Bixby در دستگاه Galaxy خود استفاده کنید.

در مجموع این روش‌هایی بود که نشان می‌داد چگونه می‌توانید Bixby را در دستگاه‌های سری Galaxy S۲۲ سامسونگ فعال کنید و به آن دسترسی داشته باشید.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->