عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شیخ عیسی قاسم: روز قدس، روز به گِل نشستن کشتی عادی‌سازی روابط با اسرائیل است

  • کد خبر: ۱۰۶۶۸۲
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
شیخ عیسی قاسم: روز قدس، روز به گِل نشستن کشتی عادی‌سازی روابط با اسرائیل است
شیخ عیسی قاسم به مناسبت روزجهانی قدس اعلام کرد: این روز نشان‌دهنده روح مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، روز شکست پروژه‌های صهیونیسم در عادی‌سازی روابط و روز پیروزی قدس است.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از شبکه الاتجاه عراق، شیخ عیسی قاسم در سخنانی به‌مناسبت فرا‌رسیدن روز جهانی قدس اعلام کرد: مقاومت بدون روز جهانی قدس معنایی ندارد و این روز نماد پیروزی مقاومت فلسطین و اسلام بر رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

وی گفت: وقتی این مشارکت گسترده و صدای بلند و جسورانه در حمایت از قدس و  مسجدالاقصی در این روز شدت گیرد، آنگاه وعده مقاومت در فرا رسیدن روز پیروزی نزدیک‌تر خواهد شد، درخت مقاومت رشد می‌کند و ریشه میدواند و از قدرت کافی برای شکست دشمن برخوردار خواهد شد.

شیخ عیسی قاسم در ادامه صحبت‌هایش افزود؛ اگر به فکر روز پیروزی، روز نجات ملت خود، روز حمایت از خودتان، دینتان و عزتتان هستید، می‌بایست این روز را گرامی بدارید و در گسترش و احیای آن همت گمارید.

به عقیده او روز جهانی قدس، روز وحدت امت عربی اسلامی دربرابر ظلم صهیونیسم و همینطور روز به گل نشستن کشتی عادی سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی با اسرائیل است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که عادی سازی ادامه دارد، خطر وجود دارد و تا زمانی که فلسطین و قدس در کنترل اسرائیل باقی بمانند و مسجدالاقصی توسط اسرائیل هتک حرمت شود، همه امت عربی اسلامی در خطر بزرگ قرار دارند.

آیت‌الله عیسی قاسم در پایان خاطر‌نشان کرد که روزجهانی قدس روز ایستادگی در کنار فلسطینان و اماکن مقدس فلسطینی است، روز پیروزی وعده داده شده است و روز شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت امت عربی اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->