ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهر خودرو در رشته والیبال و فوتسال بانوان هم تیم‌داری خواهد کرد

  • کد خبر: ۱۰۶۸
  • ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
شهر خودرو در رشته والیبال و فوتسال بانوان هم تیم‌داری خواهد کرد

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، جواد وطن خواه درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه با ورود دکتر حمیداوی به عنوان مالک باشگاه، دیگر مشکلات مالی که در سالهای گذشته را داشتیم شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: پیش از پایان فصل گذشته ما جلسات بسیار زیادی به موجب برنامه ریزی مناسب جهت حضور در لیگ برتر نوزدهم داشتیم و بر این اساس با تلاش مالک باشگاه ،ابتدا قرار داد یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی تیم تمدید و در حال حاضر نیز علیرغم جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد شاکله اصلی تیم، همچنان به دنبال اضافه کردن نفرات جدید می باشیم.

وطن خواه افزود: خوشبختانه تمرینات تیم زیر نظر یحیی گل محمدی با قدرت آغاز شده است و چند مرحله اردوی آماده سازی تا پیش از شروع فصل در دستور کار خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو خراسان درباره حمایت های دستگاه های مختلف از تیم تیم گفت: فصل گذشته به لطف امام رضا(ع) و همراهی مردم و تلاش اعضا تیم، در باب حمایت تیم شهر خودرو خراسان اتفاقات بسیار خوبی رخ داد که فکر می کنم در ورزش استان تا به حال چنین اتفاقی سابقه نداشته است. استانداری ، دادستانی ، سازمان همیاری ها ، اداره کل ورزش و جوانان،آستان قدس رضوی و خیلی دستگاه های دیگر تمام قد پشت تیم ایستادند اما شهرداری و شورای شهر کمک های ویژه تری انجام دادند که نتیجه اش هم تزریق نشاط از طریق ورزش به جامعه بود.

وی اظهار داشت: در این موضوع باید به صورت خاص از شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر تشکر ویژه داشته باشم. ما جلسات خوبی را هم  برای ادامه این حمایت ها با مجموعه شهرداری و شورای شهر داشته ایم اگر شرایط به خوبی پیش برود باشگاه شهر خودرو خراسان علاوه بر فوتبال در رشته هایی همچون والیبال و فوتسال بانوان هم تیم داری خواهیم کرد.

وطن خواه ادامه داد: خوشبختانه نگاه آقای حمیداوی به عنوان مالک باشگاه و هزینه کرد در ورزش یک نگاه مثبت و کمک به شادابی و ایجاد نشاط در بین مردم است. البته ایشان و مجموعه شهر خودرو به تنهایی قطعا نمی تواند تمامی برنامه ها را پیش ببرد و‌ در این راستا نیاز به حمایت های دستگاه های مختلف دیگر از جمله شهرداری و شورای شهر داریم. اگر این حمایت ها وجود داشته باشد ما به دنبال برنامه ریزی برای حضور در چند رشته ورزشی هستیم تا بتوانیم پرچم خراسان را به عنوان شهر امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) در حوزه ورزش بالا نگه داریم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->