ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر کار: حقوق بازنشستگان این ماه افزایش پیدا می‌کند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۶۸۸۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
  • ۴
وزیر کار: حقوق بازنشستگان این ماه افزایش پیدا می‌کند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱)
وزیر کار گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که دستمزدِ بازنشستگان برای اردیبهشت ماه افزایش پیدا کند و بعید می‌دانم این موضوع بیش از این طول بکشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الله عبدالملکی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در جمع خبرنگاران در خصوص حذف شرکت‌های دلالی نیروی کار و همچنین قرادا‌های موقت کار گفت: بعد از دستور رئیس‌جمهور، کمیته‌ای به ریاست معاون روابط کار وزارت کار و با عضویت نمایندگان کارفرمایی و کارگری تشکیل شد تا روی موضوع امنیت شغلی کارگران اقدامی اساسی صورت گیرد. ما دو ماه به این کمیته مهلت می‌دهیم تا به راه‌حل‌هایی برسند تا اگر نیاز به قانونی باشد ما در قالب لایحه آن را در هیأت دولت تصویب کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص نهایی شدنِ افزایش دستمزدِ بازنشستگان گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی تصویب شده است و ما آن را به هیات دولت ابلاغ کردیم و ان‌شاالله به زودی در دستور کار هیات دولت قرار خواهد گرفت. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که دستمزدِ بازنشستگان برای اردیبهشت ماه افزایش پیدا کند و بعید می‌دانم این موضوع بیش از این طول بکشد.

وزیر کار همچنین در خصوص حذف برخی از یارانه‌بگیران گفت: آیین‌نامه‌های تبصره‌های مختلف بودجه در حال تدوین است که یکی از این آیین‌نامه‌ها مربوط به حذف برخی از یارانه‌بگیران است که وزارت کار به طور جدی درگیر آن است. اما مسئله‌ی اصلی این است که دولت به نظام یارانه‌ها به صورت یکپارچه ورود می‌کند. رقم یارانه‌ای که امسال در قانون بودجه تعیین شده است خیلی بیشتر از چیزی است که در سال‌های گذشته بوده است.

وی ادامه داد: در مورد یارانه‌ها به صورت کلی تصمیماتی در حال گرفته شدن است و انشاالله به زودی اعلام می‌کنیم. تلاش می‌شود بهترین تصمیم در خصوص پرداخت یارانه گرفته شود تا بهترین اثر رفاهی را در زندگیِ مردم بگذارد و ما بتوانیم حداکثر کاهش در ضریب جینی را داشته باشیم.

عبدالملکی تصریح کرد: ما پیشنهاد خود را در این مورد ارائه دادیم که براساس این پیشنهاد می‌توانیم ادعا کنیم که تا آخر امسال فقر را با تعاریف جهانی به طور کامل حذف خواهیم کرد.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پرویز
Germany
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
3
با سلام،اقای وزیر کار حقوق دریافتی خودتان چقدر است،که اینطور با وجهه ما مستمری بگیران بازی می کنید،من نمی دانم،چه کسانی نمایندگان ما باز نشسته ها هستند،ایا قدرت چانه زنی درست را برای تمام افراد تحت پوشش دارند ،سواد این کار را دارند ،چطور از حقوق پنچ میلیونی حرف می زنید وقتی یک سطل کوچک ماست ۷۵۰۰۰ تومان است،مگر دارایی های تامین اجتماعی،مگر غیر از اینکه متعلق به تمام اعضای کارگری است،پس چرا پول خودمان را مثل پول دادن به فقرا انجام می دهید،پول خودت،وزارت خودت ولی کسانی در مورد حقوق کارگران تصمیم می گیرند که خودشان موقع حقوق گرفتن،کارمند کشوری هستند،ترا خدا بی است،حق ما مستمری بگیران تامین اجتماعی را،به حق بدهید،با تشکر
@
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
1
3
پروردگا به مسولینی که کار جهادی مکند خدمت بدون منت انجام مدهد نصرت دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
این بنده خدا وزیر چیز بدی نگفته بود که شما بر افروخته شدید خب برا تصویب رفته دولت کجاش بد بود شما حالتون خوبه
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
عبدالملکی سرگرم تغییرات دکور وزارتخانه میباشد و اصلا بفکر بازنشستگان نیست ۰ایشان در حال جابجایی اتوبوسی پرسنل هستند و به اندازه کافی مشغله دارند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->