چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

ارائه خدمات به فرهنگیان حین خدمت پیش از بازنشستگی

  • کد خبر: ۱۰۶۴۸۱
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
  • ۲
ارائه خدمات به فرهنگیان حین خدمت پیش از بازنشستگی
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تهیه طرح‌هایی برای ارائه خدمات به فرهنگیان حین خدمت هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نوری مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان درباره ارائه خدمات حمایتی صندوق به فرهنگیان اظهار کرد: برخی می‌گویند طبق اصول حرفه‌ای و اساسنامه صندوق نمی‌توان در دوران فعالیت و پیش از بازنشستگی به معلمان خدمات ارائه کرد در حالی که اینگونه نیست و امروز اقتصاد دنیا بر پایه خدمت است.

وی افزود: خدمات مختلفی را می‌توان برای ارائه به فرهنگیان طراحی کرد تا باعث رضایت آن‌ها شود در این رابطه در حال پیگیری هستیم تا طرح‌های خدماتی از جمله طرح «هزار روزه فرزندان» که ۹ ماه قبل از تولد و تا پایان هزار روز زندگی را در برمی‌گیرد طی مذاکره با بنیاد زندگی به نتیجه برسانیم.

همچنین طرح‌هایی برای تأمین جهیزیه فرزندان فرهنگیان، کالای دیجیتال به ویژه موبایل و لوازم خانگی مدنظر است؛ هم اکنون بسیاری از کشور‌های دنیا همزمان با ارائه خدمت کار اقتصادی نیز انجام می‌دهند و ۸۰ درصد اقتصاد دنیا به سمت خدمات حرکت می‌کند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان متذکر شد: این موضوع را با شرکت‌های تولیدی و خدماتی پیگیری می‌کنیم و امیدواریم طی ماه‌های آینده قرارداد‌ها را منعقد و اطلاع رسانی کنیم.

نوری درباره ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان گفت: در حال بررسی هستیم تا سبدی از خدمات حوزه سلامت را به فرهنگیان ارائه دهیم البته در فاز نخست شامل حال همه آن‌ها نمی‌شود و با اولویت بندی کار پیش می‌رود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
این پول قرار بود قلمبه سلمبه روز بازنشستگی به صورت سهام به معلم پرداخت ت شود چرا صندوق را روز به روز پیچیده تر میکنید برای میز خودتان و نفوذ همیشگی بر شرکت های آن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
کجاش خبر خوش هست

همه این طرح ها برای چنبره زدن دایمی و همیشگی بر صندوق بر شرکت های صندوق است که چنبره زدن هایشان همیشگی باشد و معلم هیچ وقت بهدحقش نرسد حتی بعد از بازنشستگی و درگیر دو تا شکلات باشد در طول خدمت و بعد بازنشستگی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->