خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لایحه رتبه‌بندی معلمان شامل تمام فرهنگیان با رسته آموزشی می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۷۱۷۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
لایحه رتبه‌بندی معلمان شامل تمام فرهنگیان با رسته آموزشی می‌شود
آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و بعد از تصویب در کمیسیون اداری،‌ استخدامی و هیئت دولت قرار است برای همه معلمان و کادر آموزشی رتبه‌بندی معلمان اعمال شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمام معلمان با رسته آموزشی مشمول رتبه‌بندی معلمان می‌شوند.

کلام‌الله صفری در دیدار جمعی از معلمان و مدیران آموزش و پرورش با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در دولت گذشته برای اجرای رتبه‌بندی معلمان ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده بود که در مدت چهار سال این امر تحقق نیافت.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با همت مجلس و دولت مردمی برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان که در سند تحول پیش‌بینی شده بود، ۳۸ هزار میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده که تا یک ماه آینده احکام معلمان بر اساس قانون رتبه‌بندی صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و بعد از تصویب در کمیسیون اداری، استخدامی و هیئت دولت قرار است برای همه معلمان و کادر آموزشی رتبه‌بندی معلمان اعمال شود.

صفری افزود: برای بازنشستگان نیز که تاکنون در پنج مرحله همسان‌سازی انجام شده، مقرر شده تا وضعیت معیشتی و پرداختی آن‌ها بهبود یابد که امیدواریم با راهکار‌های مناسب دولت زمینه جلب رضایت آن‌ها را فراهم آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام معلمان مشمول رتبه‌بندی خواهند شد و در پنج رتبه حق و حقوق مزایا و ارتقا جایگاه معلمان را شاهد خواهیم بود.

صفری با بیان اینکه معلمان مطالبات واقعی دارند که دولت سیزدهم و مجلس نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت می‌کنند، اضافه کرد: با پیگیری دولت و تلاش وزیر آموزش و پرورش در این زمینه اخبار امیدبخشی را در آینده‌ای نزدیک خواهیم شنید.

وی با تبریک هفته معلم و پیگیری مطالبات به حق معلمان بیان کرد: هفته معلم امسال بر مبنای دانش‌بنیان و برجسته کردن فعالیت هنرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای گرامی داشته می‌شود که در همین راستا نمایشگاه‌هایی نیز برپا می‌شود.

صفری محور حرکت امسال آموزش و پرورش را تربیت نظام تحول‌آفرین دانش‌بنیان و تحقق بند به بند اسناد تحول بنیادین اعلام کرد و ادامه داد: بعد از گذشت ۲۵ ماه از شروع کرونا که معلمان مجاهدانه در فضای مجازی به تدریس مشغول بودند، امیدواریم خلأ‌ها با تلاش معلمان و اولیا در حوزه تعلیم و تربیت رفع شود.

وی اهمیت موضوع آموزش و پرورش را با فعال کردن سه کارگروه تخصصی در این حوزه یادآور شد و اظهار کرد: در این کارگروه‌ها صاحب نظران، اساتید دانشگاه و افراد با تجربه سعی می‌کنند تا دغدغه‌های ارتقا کیفی آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دهند.

صفری تصریح کرد: قطعا با روحیه جهادی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و نماینده معظم‌اله در استان سعی خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای تحصیل نسل آینده فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ۲۵ درصد مدارس استان در مرحله تخریب و فرسودگی قرار گرفتند، گفت: در مرکز استان ۱۶۰ مدرسه فرسوده است که از محل تخریب و بازسازی مرمت آن‌ها انجام می‌شود و سعی بر این است تا بساط ۶۰ مدرس کانکسی نیز در استان برچیده شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->