نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

امباپه در پاریس ماندنی شد؟| شوک بزرگ به رئال مادرید و فوتبال جهان

  • کد خبر: ۱۰۷۵۳۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
امباپه در پاریس ماندنی شد؟| شوک بزرگ به رئال مادرید و فوتبال جهان
شنیده می‌شود سرانجام ستاره جوان فرانسوی تصمیمش را گرفته و به زندگی در پاریس و بازی در پاریس سن ژرمن ادامه خواهدداد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نهایت پس از بار‌ها گمانه زنی و بالا گرفتن شایعات، شنیده می‌شود کیلیان امباپه، ستاره ۲۳ ساله فرانسوی پاریس سن ژرمن تصمیم گرفته در این تیم بماند. بار‌ها شنیده شد که وی در لیست خرید رئال مادرید قرار دارد و پرز اصرار دارد وی را بتواند در تابستان ۲۰۲۲ جذب کند، حتی چند باری مطرح شد که تا مکرون، رییس جمهور فرانسه هم در تماسی با امباپه از وی خواسته در پاریس بماند.

حالا، اما با وجود همه این تفاسیر امباپه که پیش از این شنیده می‌شد به شدت به رئال نزدیک شده، تصمیمش را در نهایت گرفت و قراردادش را گویا با پاریسی‌ها تمدید کرده‌است.

ستاره جوان فرانسوی که امید اول تیم ملی این کشور برای تکرار قهرمانی جام جهانی این بار در قطر است، در فصلی که گذشت در لیگ وان فرانسه، برای پاریس سن ژرمن ۲۴ گل زد و ۱۵ پاس گل داد. او تاکنون ۲۱۱ بار برای پاریس سن ژرمن به میدان رفته و ۱۶۸ گل به ثمر رسانده است.

گفته می‌شود قرار است الخلیفی پس از نتایج ضعیف پوچتینو در این فصل، او را برکنار کند و زیدان را به استخدام درآورد. همین دلیل اصلی بقای امباپه در پاریس بوده است.

پاریس سن ژرمن با وجود دو جین ستاره‌ای که در تابستان گذشته خرید، نتوانست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد رئال مادرید بگذرد و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ حذف شد.

لیونل مسی در دیدار رفت یک پنالتی مهم را از دست داد و در بازی برگشت، دوناروما مقهور قدرت کریم بنزما شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->