نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال به روایت میرشاد ماجدی

  • کد خبر: ۱۰۷۹۰۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال به روایت میرشاد ماجدی
سرپرست فدراسیون فوتبال مدعی شد: کارها انجام شده فقط مانده است مسائل مالی!

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید کار‌های اجرایی فدراسیون طبق روال انجام می‌شود و فقط مسائل مالی باقی مانده است. میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در بین خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال و روند آماده‌سازی این تیم صحبت کرد.

کار‌های اجرایی انجام شده، فقط مسائل مالی مانده است!

سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: روابط بین‌الملل پیگیر بازی‌های دوستانه تیم‌ملی است. برنامه‌ریزی‌های تیم‌ملی با مدیر تیم‌ملی یعنی حمید استیلی و آقای رضاییان است. کار‌های تیم‌ملی المپیک انجام می‌شود. تیم‌ملی نوجوانان هم عازم مسابقات کافا‌ست. کار‌های اجرایی روی زمین نمانده و فقط مباحث مالی مانده است. این هفته قرار است که پرداختی به ما داشته باشند تا ما کمک‌های همکاران و تیم‌هایمان باشیم. او افزود: آقای اسکوچیچ درخواست تمدید با مربیان قبلی داشته است. تا‌زمانی‌که قرارداد بازی دوستانه امضا نشود، از نظر من هیچ بازی دوستانه‌ای انجام نشده است.

اینفانتینو قول حل‌شدن مشکل پول‌های بلوکه‌شده را داد

ماجدی درباره شایعاتی مبنی‌بر ناراحتی اینفانتینو در جلسه با ماجدی به‌خاطر کار غیراخلاقی یکی از همراهانش، توضیح داد: هیچ حاشیه‌ای نبوده و هیچ صدایی ضبط نشده است. قرار بود جلسه خصوصی باشد. به‌خاطر مشغله آقای اینفانتینو در آن سه روز که بیش‌از ده‌پانزده جلسه داشتند، ما توانستیم بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی او را ببینیم.

دوست عزیزی از خبرنگاران بودند که می‌خواستند ببینند چه خبر است که وقتی آقای اینفانتینو گفت به این شکل در جلسه نمی‌ماند، آن دوست عزیز هم رفت. اگر فکر می‌کنید تناقضی وجود دارد، حداقل از شخص خودم سؤال کنید. با آقای اینفانتینو مذاکره خوبی داشتیم. این‌همه از جلسه عکس پخش شد، اما هیچ‌کس نگفت که ما با اینفانتینو جلسه داشتیم، ایشان قول حل بلوکه‌شدن پول‌ها را داده‌اند. فقط راجع به مسائل حاشیه‌ای صحبت شد.

۱۲ چشم و ۶ عقل، بهتر از یک عقل کار می‌کند

او درباره وضعیت مدیریت تیم‌ملی امید بیان کرد: ما وقتی می‌خواهیم راجع به تیم‌ملی صحبت کنیم، باید دیدگاه‌های مختلفی بگیریم. اینکه یک نفر برود و بلافاصله نفر جدیدی بگذاریم، درست نیست. ما کمیته فنی تشکیل دادیم که یکسری گفتند غیرقانونی است، اما این کمیته، مشاوران ما هستند. من سال‌ها در فوتبال هستم، اما به خودم اجازه نمی‌دهم که یک نفر را با نظر شخصی انتخاب کنم. این عزیزان کوله‌باری از تجربه هستند که یا بازیکن ملی بودند یا ۸۰‌درصد مربیان ما مدرک A‌را از آقای محصص گرفته‌اند. پس انسان‌های کوچکی نیستند. دوازده چشم و شش عقل، بهتر از یک عقل کار می‌کند. ما آمدیم به فوتبال کمک کنیم که به یک مسیر دیگری بردند.

مهدوی‌کیا به ایران که بیاید، به او پول می‌دهیم

سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان به وضعیت مهدوی‌کیا و تیم ملی امید نیز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون آقای مهدوی‌کیا در ایران نیستند. تلفنی یا به‌هر‌صورت دیگری با ایشان هماهنگ می‌کنیم. می‌خواهیم تیم در فضایی آرام راهی مسابقات شود و این‌طور نیست که کسی را بگذاریم که با کادر فنی همخوانی نداشته باشد. زمانی که آقای مهدوی‌کیا قرارداد بستند، زمان عزیزی‌خادم بود. ایشان و همکارانشان بدون اینکه قرارداد داشته باشند، عازم تاجیکستان شدند. در ادامه هم به آلمان رفتند و حضور نداشتند. زمانی که بنده و همکارانم کار را برعهده گرفتیم، خودمان قرارداد را تنظیم کردیم. درست است که پول نداده‌ایم، اما ان‌شاءا... وقتی به تهران برگردند، مبلغی یا درصدی به آن‌ها پرداخت می‌کنیم. البته مربی خارجی تیم امید دریافتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->