جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

زمان ابلاغ و اجرای طرح رتبه بندی معلمان بسیار نزدیک است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۷۹۶۹
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
  • ۶
زمان ابلاغ و اجرای طرح رتبه بندی معلمان بسیار نزدیک است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است. مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد ، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه دیار ۱۵ خرداد ، دیار سرلشکر ستاری ، دیار همکار فرهنگی متوفی جعفر کاظمی که در مسائل امور تربیتی زحمات زیادی کشیدند قرار داریم، جا دارد از زحمات همه همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر کنم که در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه ای که در آموزش و پرورش داریم معلم است ، باید از مقام معلم و همچنین سرمایه هایی که در آموزش و پرورش داریم تجلیل کنیم، یکی از مصادیقی که می‌شود از مقام معلم تکریم انجام گیرد کلامی است، دومین نوع تکریم شنیدن مشکلات همکاران فرهنگی و حضور در مدارس است که در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: از همکاران فرهنگی می‌خواهم در بیان جملات و کلمات اهتمام لازم و کافی را داشته باشند ، نباید منزلت و عزت همکاران فرهنگی با بیان بعضی جملات از بین برود ، به نحوی رفتار کنید که اقدامات ارزشی در راستای تکریم همکاران به ضد ارزش تبدیل نشود.

بهرامی بیان کرد: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است ، مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی فرهنگیان گفت: طرح رتبه بندی معلمان توسط دولت به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شده و از امروز در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است و در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ساز و کارهای رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش انجام شده و بعد از تایید دولت و بررسی در کمیسیون های تخصصی ، از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

بهرامی در پایان ضمن بیان اینکه همکاران در روزهای پایانی سال تحصیلی کار بسیار دشواری دارند، خاطرنشان کرد: معلمان عزیز ما در تلاش هستند تا دانش آموزان را در مسائل علمی تقویت کنند تا در امتحانات پایانی از نظر علمی با مشکل مواجه نشوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
2
سلام چی شد رتبه بندی دارن میتراشند مجسمشو خخخخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
2
دارن آپولو میفرستد ماه
صیاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
1
همه ش طنز
اگرچه گذشته
پیخندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
حتما بسیار نزدیک است تقریبا چند سال دیگه به کوریه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
خخخخ رتبه بندی اولا نمیدن بعدشم بعدن اینقد ازسروتهش میزنن که فرقی نکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
ای .... ها الان ۱۳ خرداد است، پس کو؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->