ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس جدید هیئت بدمینتون خراسان رضوی انتخاب شد

  • کد خبر: ۱۰۸۰۹۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
رئیس جدید هیئت بدمینتون خراسان رضوی انتخاب شد
با برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی، سید حسین رضوی برای یک دوره چهارساله دیگر برگزیده شد.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ صبح امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون خراسان رضوی، تکلیف رئیس این هیئت مشخص شد و سید حسین رضوی برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان سکان دار بدمینتون این استان برگزیده شد

در این انتخابات که با حضور فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون، هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و سایر اعضای مجمع برگزار شد، رضوی با کسب ۲۰ رای از ۲۱ رای ماخوذه، رای اعتماد گرفت.

رئیس جدید هیئت بدمینتون خراسان رضوی انتخاب شد

رضوی در تشریح برنامه‌های خود به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در دوره پیش رو، تلاش ما گسترش ارتباط مفید با فدراسیون بدمینتون و اداره کل وررش و جوانان خواهد بود تا از این طریق شرایط را برای پیشرفت بیشتر بدمینتون مهیا کنیم.

رئیس جدید هیئت بدمینتون خراسان رضوی ادامه داد: دوره گذشته و پس از ۲۲ سال موفق شدیم تا زمینه ارتقا مربیان را فراهم آوریم و یقینا در دوره کنونی هم این اتفاق را برای ارتقا کمی و کیفی مربیان و داوران خراسان رضوی ادامه خواهیم داد.

رضوی خاطرنشان کرد: حضور منظم ورزشکاران در مسابقات و اردو‌های پیش رو از اهم برنامه‌های ماست و با توجه به اینکه سال گذشته ۸ بازیکن ملی پوش در رده‌های سنی گوناگون داشتیم، سعی در امتداد این راه داریم.

وی با تقدیر از اعتماد مجمع به وی و انتخاب مجددش یادآور شد: سال‌های سختی را به کمک یکدیگر پشت سر گذاشتیم و اینک که مجددا شرایط خدمت به خانواده بدمینتون خراسان رضوی به من محول شده است، تمام تلاش خود را در راه پیشرفت بیشتر این رشته به کار خواهم بست.

علی اکبر هاشمی جواهری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هم طی سخنانی با تمجید از فعالیت‌های بدمینتون گفت: معتقدم یکی از هیئت‌های خود و بدون حاشیه ما، هیئت بدمینتون بوده است و با توجه به ظرفیت‌های موجود، عملکرد دوستان و همکاران گرامی را خوب ارزیابی می‌کنم. اما بر این باورم که با شرایط ایده آل فاصله داریم و باید با کمک جامعه نخبگان و پیشکسوتان بدمینتون خراسان رضوی، شرایط کنونی را هم بهتر کنیم.

وی با تبریک انتخاب حسین رضوی تصریح کرد: جمع بندی‌های مختلف فنی، اخلاقی و... ما این بود که آقای رضوی گزینه‌ای مطلوب برای بدمینتون خراسان رضوی هستند و از ایشان خواهشمندیم با تکیه به دانش و تجربیات پیشکسوتان و بزرگان این رشته، راه خود را ادامه دهند.

فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و نایب رئیس مجمع انتخباتی هم با تبریک انتخاب مجدد رضوی گفت: یکی از برترین هیئت‌های ما در ۴ سال گذشته، بدون شک هیئت خراسان رضوی بوده است و فدراسیون بدمینتون ضمن استقبال از خدمات این دوستان، شرایط را به سمت همکاری بیشتر با بدمینتون مشهد سوق خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: بدمینتون مشهد پس از تهران، بیشترین بازیکن را در بازی‌های بین المللی شیراز داشت و همین مسئله سبب می‌شود تا در آینده نزدیک از ظرفیت فنی مربیان این استان در کادر‌های ملی خود استفاده نماییم.

نصرتی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های جدید بدمینتون ایران عنوان کرد: به جز بدمینتون برای افراد سالم، هیئت‌های استانی مکی توانند روی پارابدمینتون، بدمینتون بیماران خاص وپیوند اعضا، بدمینتون ناشنوایان و... نیز سرمایه گذاری مطلوبی انجام دهند و مطمئن باشند این مسیر، راه پیشرفت پرسرعت تری را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان انتخابات امروز، حسین رضوی با ۲۰ رای رئیس، سهیلا طهماسبی با ۲۱ نایب رئیس بانوان، محسن روحبخش با ۱۹ رای خزانه دار، حمزه صبوری با ۲۰ رای کارشناس خبره، لیلا اقبال با ۱۷ رای عضو هیئت رئیسه و حسین برکات با ۱۹ رای به عنوان عضو هیئت رئیسه برگزیده و به مدت ۴ سال فعالیت خواهند داشت.

رئیس جدید هیئت بدمینتون خراسان رضوی انتخاب شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->