اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد
سرخط خبرها

برخورد شدید ناجا با قاچاق و احتکار کالا‌های اساسی| کشف بیش از ۷۰۰۰ تن کالای احتکاری و دستگیری ۹۴۵ متهم

  • کد خبر: ۱۰۸۶۲۸
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
برخورد شدید ناجا با قاچاق و احتکار کالا‌های اساسی| کشف بیش از ۷۰۰۰ تن کالای احتکاری و دستگیری ۹۴۵ متهم
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از تشکیل قرارگاه امین خبر داد و گفت: مبارزه جدی با قاچاق و احتکار کالای اساسی کمک به توزیع عادلانه کالا در بین مصرف کنندگان و حفظ تعادل عرضه و تقاضا است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی افزایش قیمت برخی از کالا‌های اساسی و ضروری مورد نیاز مردم و همچنین در راستای اجرای منویات و تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" مبنی بر مبارزه با احتکار و گرانفروشی کالا‌های اساسی، قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی با هدف مقابله با قاچاق، احتکار، اخلال در تولید و توزیع کالا‌های اساسی و معیشت محور تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم که دولت را در مبارزه با قاچاق ارزاق عمومی و کالا‌های اساسی کشور پشتیبانی کنیم، افزود: در طرح مذکور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با خدمت مضاعف و تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپو و احتکار کالا‌های اساسی و ضروری را طی هفته گذشته در کشور شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: با تشکیل یک هزار و ۶۳ گروه مشترک از یک هزار و ۸۲۱ محل نگهداری و توزیع کالا‌های اساسی بازدید و در بازرسی از آن‌ها ۷ هزار و ۵۱۶ تن انواع کالا اساسی از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، روغن خوراکی، گوشت قرمز و مرغ، نهاده‌های دامی، ۷۰۰ تن کاغذ، ۱۷۲ هزار لیتر انواع مواد شوینده، روغن موتور و ضد یخ و... را به همراه ۸۰ هزار و ۸۹۵ قطعه انواع لوازم یدکی و ابزار آلات کشف کردند.

سردار رضائیان همچنین تاکید کرد: در این خصوص ۲۰۴ انبار و محل نگهداری کالای اساسی پلمب و ۹۴۵ متهم نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآورد‌های اولیه ارزش کالا‌های مکشوفه را حدود ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: در این رابطه ۴۲۹ خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ و متهمان نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: مبارزه جدی با این پدیده شوم اقتصادی کمک به توزیع عادلانه کالا در بین مصرف کنندگان و حفظ تعادل عرضه و تقاضا بوده و تاکنون هموطنان عزیز در این راه پلیس امنیت اقتصادی را به خوبی همراهی کرده اند.

سردار رضائیان در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->