تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۴۲۶۱
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجات‌گران این جمعیت به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه ١١ استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده اند گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->