فاش شدن ادعای کذب ظریف درباره واردات واکسن کرونا حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ آغاز مراسم اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف در مشهد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس | جلیلی در مشهد: امروز یک جهان فرصت داریم که ثمره آن باید یک ایران جهش باشد + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم
سرخط خبرها
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد:

۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر بازداشت شدند

  • کد خبر: ۱۰۹۲۰
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر بازداشت شدند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان رضوی با اشاره به بازداشت ۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر گفت: تنها ۷ دانشجو در بازداشت هستند که امیدواریم بزودی مشکل آن‌ها حل شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ منصور غلامی درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشت شده در اعتراضات اخیر، گفت: در جریان اتفاقات اخیر تعدادی از دانشجویان بازداشت شدند که خوشبختانه اکثریت آنان آزاد شده و وزارت علوم ستادی برای پیگیری این موضوع تشکیل داده است که البته اعلام این موضوع نیازمند تبلیغات نبوده و همکاران ما در این ستاد همواره پیگیر حل مشکل هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در حال حاضر تنها هفت الی هشت نفر در بازداشت هستند و امیدواریم تا یکی دو روز آینده مشکل آنان نیز حل شود. با این وجود فضایی ایجاد شد تا عده‌ای از دانشجویان در بازداشتگاه بمانند، اما اینکه دچار تخلف و جرایم نشدند، برای ما ارزشمند است و امیدواریم رویکرد عاقلانه دوستان سبب شود هرگز چنین تخلفاتی در هیچ فضایی وجود نداشته باشد.

غلامی ادامه داد: به طور کلی ۹۵ دانشجو در سراسر کشور بازداشت شده بودند که اکثر آنان در روز‌های ابتدایی آزاد شدند و تنها ۳۰ نفر به مدت طولانی‌تری در بازداشت به سر بردند.

وی در خصوص زمان اصلاح شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان افزود: این شیوه‌نامه در حال بازنگری است و عجله‌ای برای اصلاح آن وجود ندارد، زیرا شیوه‌نامه قبلی در حال اجراست و شیوه نامه جدید به جهت اعمال نظر دانشجویان در حال بررسی است و پس از اینکه اصلاح شود، اجرا خواهد شد.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->