«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

هیدئو کوجیما به صحبت‌های نورمن ریداس درباره خبر ساخت Death Stranding ۲ واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۱۰۹۶۳۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
هیدئو کوجیما به صحبت‌های نورمن ریداس درباره خبر ساخت Death Stranding ۲ واکنش نشان داد
بعد از اینکه نورمن ریداس، بازیگر Death Stranding، خبر از ساخت قسمت دوم این بازی را داد، هیدئو کوجیما، طراح بازی‌های ویدیویی، به این خبر با یک توئیت مرموز واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدئو کوجیما، طراح بازی‌های ویدیویی به افشای خبر توسعه‌ بازی Death Stranding ۲ با یک توئیت مرموز واکنش نشان داده است. نورمن ریدس، بازیگر دث استرندینگ اخیرا در گفتگو با نشریه‌ دیجیتالی Leo Edit گفت که به‌تازگی کار روی نسخه‌ی دوم را آغاز کرده است. استودیو Kojima Productions تابه‌حال رسما اعلام نکرده است که پروژه‌ی بعدی آن‌ها چه خواهد بود.

اکنون به‌نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما صحت تولید دنباله‌ Death Stranding را با انتشار یک توئیت بامزه تأیید کرده است. این توئیت حاوی سه تصویر از هیدئو کوجیماست که در دو مورد از آن‌ها، این بازی‌ساز افسانه‌ای را کنار نورمن ریداس می‌بینیم.

هیدئو کوجیما به صحبت‌های نورمن ریداس درباره خبر ساخت Death Stranding ۲ واکنش نشان داد

در یکی از تصاویر او وانمود می‌کند که می‌خواهد نورمن را بکشد. کوجیما در این توئیت نوشت: «به اتاق خلوت خودت برو دوست من» که به Private Room سم پورتر بریجز در نسخه‌ی اول بازی Death Stranding اشاره دارد.

هیدئو کوجیما به صحبت‌های نورمن ریداس درباره خبر ساخت Death Stranding ۲ واکنش نشان داد

این تصاویر چند سال قبل ثبت شدند و دیروز کوجیما به این شکل با یک جمله‌ کوتاه و دو ایموجی از آن‌ها برای توییت جدید خود استفاده کرد. جالب این‌جاست که استودیو Kojima Productions هم پس از انتشار مصاحبه‌ ریداس درباره‌ بازی Death Stranding ۲ یک آگهی استخدام مفصل را با همگان به اشتراک گذاشت. کوجیما پروداکشنز به‌دنبال استخدام چندین و چند بازی‌ساز برای گسترش تیم است.

شرکت سونی بازی Death Stranding را در ماه نوامبر ۲۰۱۹ در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ قرار داد و سپس نسخه‌ کامپیوتر آن در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ توسط شرکت ۵۰۵ گیمز منتشر شد. نسخه‌ Director’s Cut این بازی تحسین‌شده سال گذشته برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شد و در اوایل سال ۲۰۲۲ به پلتفرم پی‌سی راه یافت.

در ماه مارس ۲۰۲۰ نورمن ریدس اعلام کرد که مشغول «مذاکره» برای کار روی پروژه‌ دیگر هیدئو کوجیماست. این هنرپیشه‌ ۵۳ ساله‌ی آمریکایی در ماه اوت سال گذشته گفت که اعتقاد دارد بازی دث استرندینگ ۲ ساخته خواهد شد. نورمن ریدس در ابتدا قرار بود در یک بازی تازه از مجموعه‌ی Silent Hill به کارگردانی هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو حضور داشته باشد، اما این پروژه پس از انتشار یک دموی قابل بازی با نام P.T. توسط شرکت کونامی لغو شد.

نوامبر سال گذشته استودیو کوجیما پروداکشنز از تأسیس یک شعبه‌ جدید در لس‌آنجلس خبر داد که به‌گفته‌ کوجیما کارش را به‌طور جدی از امسال آغاز می‌کند.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->