آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت
سرخط خبرها

جونجی به تیم ساخت بازی ترسناک هیدئو کوجیما می‌پیوندد

  • کد خبر: ۳۵۸۷۸
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
جونجی به تیم ساخت بازی ترسناک هیدئو کوجیما می‌پیوندد
طراح معروف و ستایش‌شده‌ی دنیای مانگا‌های ترسناک ژاپنی در مراحل پایانی گفتگو با کوجیما پروداکشنز قرار دارد تا به تیم ساخت بازی ترسناک جدید هیدئو کوجیما بپیوندد.
به گزارش شهرآرانیوز، حتی افرادی که هیچ آشنایی خاصی با مانگا‌های ترسناک و مریض جونجی ایتو ندارند، احتمالا خوب می‌دانند که او قرار بود آرتیست اصلی بازی کنسل‌شده‌ی «سایلنت هیلز» یا همان.P.T باشد. به همین خاطر طرفدار‌ها همیشه آرزو داشتند که اگر هیدئو کوجیما به سراغ ساخت بازی ترسناک مد نظر خود رفت، ایتو هم مجددا به او و یوجی شینکاوا، طراح اصلی محیط‌ها و اجسام بازی‌های کوجیما پروداکشنز بپیوندد. حالا گیمزرادار اعلام کرده است که به احتمال زیاد، دقیقا همین اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد.
 
جونجی ایتو در کامیک-کان و در بخشی از یک مصاحبه‌ی طولانی گفت:
من هیدئو کوجیما یعنی آقای کارگردان را می‌شناسم و این اواخر با او درباره‌ی همکاری در ساخت یک بازی ترسناک، گفتگو داشته‌ام. من به این پروژه دعوت شده‌ام و به سمت آن می‌روم. اما فعلا نمی‌توانم هیچ اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذارم.
 

نگاهی به زندگی و کارنامه‌ی هنری کوجیما در طول ۳۵ سال

هیدئو کوجیما، سازنده‌ی سری بازی Zone of the Enders، ادونچر‌هایی مانند «اسنچر» (Snatcher) و «پلیس‌ناتز» (Policenauts)، «متال گیر»‌های دوران‌ساز و «دث استرندینگ»، قبلا هم گفته بود که احتمالا بازی بعدی او ترسناک خواهد بود. در حقیقت خالق نخستین بازی پست‌مدرن تاریخ، پس از دریافت بالاترین جایزه آکادمی بفتا اعلام کرد که می‌خواهد برای طراحی ترسناک‌ترین بازی ممکن بجنگد؛ اثری متفاوت با پی. تی؛ که حتی از آن هم به مراتب وحشت‌آورتر باشد. وی که به‌تازگی با ادای احترام سازندگان بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ مواجه شد، چند هفته‌ی قبل تایید کرد که مشغول کار روی بازی جدید کوجیما پروداکشنز شده است. اکنون هم به نظر می‌رسد که دیگر اطمینان داریم محصول مورد بحث قرار است یک بازی ترسناک جدید از آب دربیاید.
 

مرور داستان حماسی و غنی سری بازی متال گیر سالید هیدئو کوجیما
مدتی قبل یک طراح معروف دیگر در دنیای مانگا‌های ترسناک یعنی Suehiro Maruo با انتشار چند تصویر به شایعات مرتبط با زنده شدن بازی «سایلنت هیلز» اشاره کرده بود. ولی فعلا به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما از تمام آثار قبلی خود جدا شده است و بازی ترسناک او هم کاملا جدید و بی‌ارتباط به مجموعه‌ی «سایلنت هیل» است.

منبع: zoomg
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->