بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (4 اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد از اهداف سفر رئیسی به پاکستان است رییس سازمان انرژی اتمی از گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی خبرداد وزیر خارجه: اروپا از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی نکند رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد نتیجه استعلام از دفتر مراجع درباره تعطیلی آخر هفته غزلی از رهبر معظم انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند برای نخستین بار منتشر شد+ عکس حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده | اسرائیل شکست خورده عربستان: توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ طرح نور | حرکتِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان ‌بورل خواستار تلاش مضاعف برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه شد رئیسی: ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت بازدید استاندار خراسان رضوی از هنگ مرزی درگز و پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی + تصاویر تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
سرخط خبرها

آمریکا می‌خواهد برخی تحریم‌های ضدایرانی ترامپ را حفظ کند

  • کد خبر: ۱۱۰۲۷۷
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
آمریکا می‌خواهد برخی تحریم‌های ضدایرانی ترامپ را حفظ کند
نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی در وین امروز اعلام کرد: به نظر می‌ رسد واشنگتن سعی دارد برخی تحریم‌ های اعمال شده توسط ترامپ علیه ایران را حفظ کند.

به گزارش شهرآرانیوز، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی امروز جمعه  در پیامی توئیتری به اظهارنظر پیرامون ر موضع واشنگتن در قبال مذاکرات برچیدن تحریم های ضد ایرانی در وین پرداخت.

نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی در این خصوص نوشت: مذاکرات وین درباره برجام ۲.۵ ماه است که متوقف مانده است. به نظر می‌ رسد واشنگتن سعی دارد برخی تحریم‌ های اعمال شده توسط ترامپ (رییس جمهور پیشین آمریکا) علیه ایران را حفظ کند.

«میخائیل اولیانوف» در این ارتباط ادامه داد: اگر واشنگتن واقعا به عدم اشاعه اتمی پایبند است، باید رویکرد سازنده‌ تر و حرفه‌ ای را (در قبال مذاکرات وین) داشته باشد.

نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی با چند دستور کار از 16 تا 20 خرداد در مقر این نهاد بین المللی در وین برگزار می شود.

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه هفته جاری در سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس واقع در سوئیس مدعی شده بود که مذاکرات با ایران به منظور پایان دادن به بن بست طولانی مدت پیرامون توضیح درباره منشأ قطعات اورانیوم غنی شده یافت شده در تاسیسات قدیمی اعلام نشده، در نقطه «بسیار دشواری» قرار گرفته است!

این مقام آژنس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که از فاصله زمانی کنونی تا مادامیکه که قرار است این گزارش پیش از برگزاری نشست 3 ماهه این سازمان در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ماه) در اختیار شورای حکام قرار گیرد، استفاده بهینه شود.

گفتنی است که دور هشتم مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضدایرانی که از ۶ دی‌ سال ۱۴۰۰ آغاز شد، از ۲۰ اسفند ماه و به منظور انجام مشورت‌ های سیاسی وارد وقفه شد تا نمایندگان کشورهای ۱+۴ به پایتخت‌های خود بازگشته‌ و به مشورت هایی مبادرت نمایند.

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در نهاد‌های بین المللی امروز جمعه در پیامی توئیتری به اظهارنظر پیرامون ر موضع واشنگتن در قبال مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضد ایرانی در وین پرداخت.

نماینده دائم روسیه در نهاد‌های بین المللی در این خصوص نوشت: مذاکرات وین درباره برجام ۲.۵ ماه است که متوقف مانده است. به نظر می‌رسد واشنگتن سعی دارد برخی تحریم‌های اعمال شده توسط ترامپ (رییس جمهور پیشین آمریکا) علیه ایران را حفظ کند.

«میخائیل اولیانوف» در این ارتباط ادامه داد: اگر واشنگتن واقعا به عدم اشاعه اتمی پایبند است، باید رویکرد سازنده‌تر و حرفه‌ای را (در قبال مذاکرات وین) داشته باشد.

نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با چند دستور کار از ۱۶ تا ۲۰ خرداد در مقر این نهاد بین المللی در وین برگزار می‌شود.

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه هفته جاری در سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس واقع در سوئیس مدعی شده بود که مذاکرات با ایران به منظور پایان دادن به بن بست طولانی مدت پیرامون توضیح درباره منشأ قطعات اورانیوم غنی شده یافت شده در تاسیسات قدیمی اعلام نشده، در نقطه «بسیار دشواری» قرار گرفته است!

این مقام آژنس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که از فاصله زمانی کنونی تا مادامیکه که قرار است این گزارش پیش از برگزاری نشست ۳ ماهه این سازمان در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ماه) در اختیار شورای حکام قرار گیرد، استفاده بهینه شود.

گفتنی است که دور هشتم مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضدایرانی که از ۶ دی سال ۱۴۰۰ آغاز شد، از ۲۰ اسفند ماه و به منظور انجام مشورت‌های سیاسی وارد وقفه شد تا نمایندگان کشور‌های ۱+۴ به پایتخت‌های خود بازگشته و به مشورت‌هایی مبادرت نمایند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->