نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

محکومیت کانادا در ماجرای بازی تیم ملی فوتبال ۳ ماه زمان می‌برد

  • کد خبر: ۱۱۰۴۶۵
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
محکومیت کانادا در ماجرای بازی تیم ملی فوتبال ۳ ماه زمان می‌برد
درحالی که برخی کارشناسان از دریافت غرامت از فوتبال کانادا صحبت به میان می‌آورند، اما محکوم کردن فدراسیون فوتبال کانادا لااقل ۳ ماه زمان می‌برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پس از اینکه فدراسیون فوتبال کانادا به صورت یکطرفه قرارداد برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان را لغو کرد، گروهی از مدیران و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی دریافت غرامت از طرف مقابل شدند و حتی ارقام عجیب و غریب دریافت خسارت ۱۰ میلیون یورویی هم مطرح شد که البته به نظر نمی‌رسد جنبه عملی به خود بگیرد.

  در همین رابطه یکی از چهره‌های نزدیک به فدراسیون که با حقوق ورزشی هم آشنایی دارد برخی مصاحبه‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر را ناشی از هیجان‌زدگی دانست و به همکار ما گفت: «اینکه بتوانیم بابت لغو یکجانبه بازی غرامت بگیریم اتفاق خوبی است اما به شرطی که رخ بدهد چون تا اینجای کار مقامات فدراسیون حرف از شکایت و گرفتن خسارت زده‌اند اما اصل قرارداد را هنوز به کسی نشان نمی‌دهند و نمی‌دانیم چه بند‌هایی پیرامون دریافت غرامت در آن گنجانده شده و آیا اصلاً چنین بندهایی وجود دارد یا خیر؟ از سوی دیگر نباید به مردم با طرح اعداد و ارقام گزاف اطلاعات غلط بدهیم چون بعید است کانادایی‌ها به همین راحتی زیر بار چنین قراردادی رفته باشند. فراموش نکنیم که حتی اگر بحث غرامت هم مطرح شود و فدراسیون فوتبال کانادا آن را به صورت مسالمت‌آمیز پرداخت نکند، طرح شکایت از این فدراسیون در مجامع بین‌المللی و به نتیجه رسیدن پرونده یک پروسه طولانی است که حداقل سه ماه به طول می‌انجامد. تازه اگر پرونده در بهترین حالت طی این سه ماه به نتیجه برسد و کانادایی‌ها مجبور به پرداخت خسارت شوند، باید ابتدا مسأله تحریم‌های بانکی به سرانجام برسد چون در غیر این صورت طرف مقابل می‌تواند با بهانه اینکه روشی برای پرداخت این غرامت ندارد، از واریز کردن پول طفره برود.»

البته برخی مسئولان فدراسیون فوتبال کاملا سست و مستاصل عمل می‌کنند و انگار نمی‌خواهند این ماجرا ادامه دار شود و ظاهرا دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->