گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش ایران

  • کد خبر: ۱۱۰۴۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش ایران
محمدرضا داورزنی در مراسم رونمایی از سردیس محمدرضا یزدانی خرم گفت: در ۳۰ سال گذشته از یزدانی خرم جز تلاش چیزی ندیدم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش ایران محمدرضا یزدانی خرم، حسن غفوری فرد، اکبر ترکان و ابوالقاسم فارسی با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و پیشکسوتان ورزش کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این مراسم که امروز (یکشنبه هشتم خرداد) با حضور مسئولین وزارت ورزش، کمیته المپیک و برخی روسای فدراسیون‌های ورزشی از جمله دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش ایران حسن غفوری فرد، اکبر ترکان، محمدرضا یزدانی خرم و ابوالقاسم فارسی با حضور خانواده‌های این عزیزان رونمایی شد.
در این مراسم که با ادای احترام به درگذشتگان حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان آغاز شد، کلیپ‌هایی از حسن غفوری فرد، اکبر ترکان، محمدرضا یزدانی خرم و ابوالقاسم فارسی پخش شد و برخی از خانواده‌ها و نزدیکان چهره‌های ماندگار ورزش با اشاره به گوشه‌ای از زحمات این عزیزان یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.
در ادامه مراسم رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر انسانیت و اخلاق و معرفت در ورزش ایران گفت: امروز این مکان منور به حضور پیشکسوتان، بزرگان و قهرمانان ایران زمین است و به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم.
دکتر صالحی امیری تاکید کرد: اگر امروز ورزش ایران هویت دارد، به خاطر ریشه‌هاست. مبادا رسم و فرهنگ ایرانی را فراموش کنیم؛ فرهنگ ایرانی یعنی انسانیت، معرفت، اخلاق و احترام به بزرگان.
وی با بیان این‌که ورزش ایران قدمت سه هزار ساله دارد، افزود: نباید بزرگان ورزش ایران گوشه عزلت بنشینند. تمام تلاش کمیته ملی المپیک این است که نشان دهیم ورزش ایران تبار دارد و این سالن نمادی از تبار ورزش ایران است. بنابر این باید از تک تک سرمایه‌های ورزش کشور تقدیر و از سردیس‌شان رونمایی شود.
رئیس فدراسیون والیبال نیز در این مراسم گفت: برایم سخت است که بخواهم از همه خدمات این عزیزان یاد کنم. انصافا طی ۳۰ سال از یزدانی‌خرم و ترکان جز تلاش و انسانیت چیزی ندیدیم.
دکتر محمدرضا داورزنی با تحسین اقدام صالحی‌امیری برای برگزاری این مراسم، گفت: چه کار زیبایی است که در زمان زنده بودن غفوری‌فرد از او تقدیر می‌شود.
وی افزود: اگر در والیبال و کشتی در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم، مرهون زحمات این عزیزان است. انشاا… بتوانیم راه این دوستان را ادامه دهیم و باعث سربلندی کشور شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->