دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

تاثیرگذاری سابقه تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ به ۶۰ درصد می‌رسد

  • کد خبر: ۱۱۰۶۷۱
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
  • ۱
تاثیرگذاری سابقه تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ به ۶۰ درصد می‌رسد
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش تکمیلی و جبرانی دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد، گفت: سهم سابقه تحصیلی در پذیرش کنکور براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سال ۱۴۰۲ از ۳۰ به ۶۰ درصد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن زارعی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از حوزه‌های آزمون نهایی و تصحیح امتحانات شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یادگیری ملاک پذیرش در دانشگاه است، افزود: دانش آموزان کنکوری مطلع باشند که امتحانات هماهنگ برای آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند و این آزمون‌ها مانند امتحانات سالانه مدارس برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ایجاد قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: پیگیر این موضوع هستیم که این سند را برای متولیان تعلیم و تربیت عینی و ملموس کنیم و دنبال مفاهیم و تعاریف باشیم و به صورت واقعی نمونه و الگو‌ها را به معلمان معرفی کنیم.

زارعی با بیان اینکه در بیشتر نقاط کشور مدارسی در تراز سند تحول بنیادین وجود دارند، تصریح کرد: در این مدارس بدون اینکه یک الگوی مفهومی به آنان داده شود خودجوش، مبانی استخراج و سند پیاده شده و هنر ما باید این باشد که این مدارس را شناسایی کرده و الگو‌ها را به مدارس دیگر معرفی کنیم تا به این الگو‌ها نزدیک شوند.

این مسوول با اشاره به رتبه بندی معلمان، افزود: آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش در مورد مقرر انجام و تقدیم دولت شده و در حال بررسی است که به محض تصویب در هیات دولت، برای اجرایی کردن آن آمادگی لازم وجود دارد.

وی با اشاره به واریز سرانه دانش‌آموزی، افزود: در بخش هزینه‌های جاری، مدارس واقعاً با مشکل مواجه هستند که باید جبران شود؛ بخشی از واریز سرانه انجام شده و استمرار خواهد داشت.

زارعی، افت تحصیلی دانش‌آموزان به دلیل شیوع کرونا و تحصیل در فضای مجازی را به تبعیت از سراسر دنیا تایید و اضافه کرد: برنامه‌ای در تابستان برای معاونان آموزشی به عنوان آموزش تکمیلی و جبرانی تعریف شده که در حوزه سنجش بنا این است امسال دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی ارزیابی شده و نتایج آن در شورای معلمان تجزیه و تحلیل گردد و دانش آموزان دسته بندی شوند و طبق نقاط ضعف دانش آموزان، برای رفع مشکلات آموزشی آن‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، افزود: برگزاری امتحانات نهایی در حوزه‌های نهایی استان با تدبیر مدیر و معلمان مدارس با نظم و کمال آرامش چینش و برگزار شده و تمام موارد، نکات و عدالت آموزشی در حوزه تصحیح امتحانات رعایت و لحاظ شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
بهتربچه های پرتلاش به رشته مورد علاقه شون می رسن. باورکنید هرکس به رشته مورد علاقه اش پابذاره به جاهای خیلی خیلی خوبی درآینده خواهد رسید وهمیشه اززندگی وکارش راضی خواهد بود چون ازدرون ارامش دارد. وحتی به نفع جامعه است چون فردباعشق وبا تموم وجود توهرشغلی که باشه کارش راانجام میده ودرنتیجه جامعه هرروزبه سمت پیشرفت خواهد رفت.اجرای این روش دررشته های مهندسی ومهارتی به اقتصاد کمک بسیارزیادی خواهد کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->