تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟
سرخط خبرها

خواسته‌های استراماچونی برای بازگشت به استقلال

  • کد خبر: ۱۱۱۱۶۹
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
خواسته‌های استراماچونی برای بازگشت به استقلال
سرمربی ایتالیایی پیشین تیم فوتبال استقلال در مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال برای بازگشت به این تیم خواسته‌هایش را مطرح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال پس از موافقت با جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای آبی‌پوشان هستند. در این راستا، چند گزینه خارجی مد نظر قرار گرفته‌اند که مهمترین آن‌ها آندره‌آ استراماچونی است. اگرچه این مربی فصل گذشته در الغرافه قطر موفقیتی نداشت، اما با توجه به آشنایی با فوتبال ایران و به خصوص تجربه کار در استقلال گزینه اصلی مسئولان باشگاه است.

در مذاکراتی که بین استراماچونی و استقلال انجام شد، این مربی خواستار تعیین تکلیف مطالبات قبلی خود شده است. مدیران باشگاه به سرمربی سابق اینترمیلان اعلام کرده‌اند؛ زمانی که CAS (دادگاه حکمیت ورزش) رأی را صادر کند، مطالباتش براساس آن پرداخت می‌شود.

موضوع بعدی، بستن قرارداد محکم با استقلال است تا حقوقش سر موعود پرداخت شود. در واقع او خواستار تضامین لازم برای وجه پرداخت پولش شده است.

سومین درخواست استراماچونی پیش پرداخت قراردادش بوده که گفته می‌شود رقم سنگینی است.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا هرچه زودتر تکلیف مذاکرات با سه گزینه اصلی خارجی را مشخص کنند و اگر به نتیجه‌ای نرسند برای اینکه زمان را از دست ندهند، سراغ گزینه داخلی خواهند رفت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->