نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

تمایل حسینی برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال

  • کد خبر: ۱۱۱۰۸۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
تمایل حسینی برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال
مدافع پیشین استقلال تمایل دارد دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یکی از گزینه‌های مدنظر استقلال برای خط دفاعی در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر سیدمجید حسینی مدافع ملی‌پوش و لژیونر است. بازیکنی که چند فصلی است که فوتبالش را در کشور ترکیه پیگیری می‌کند.

با توجه به جدایی احتمالی رافائل سیلوا، روزبه چشمی و عدم بازگشت سیاوش یزدانی، فرهاد مجیدی اعلام کرده حسینی می‌تواند جانشین مناسبی باشد.

حسینی که جزو بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شود، اما هنوز فرصت کافی برای بازی کردن نداشته است. او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراه تیم ملی بود و حتی برای ایران بازی کرد.

حسینی به مسئولان استقلال گفته دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند، اما اگر پیشنهاد قابل توجهی نداشته باشد به استقلال بازمی‌گردد.

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که نیم فصل به خدمت سربازی رفت منتظر پایان فصل لیگ دسته اول است تا با گرفتن کار‌های معافیت به دلیل کسر خدمت با استقلال قرارداد امضا کند و به این تیم دوباره بازگردد. یزدانی طبق گفته خودش آزمون دکترا داده و باید دید می‌تواند قبول شود و به استقلال بازگردد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->