جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه
سرخط خبرها

جزییات جدید از دستبرد به صندوق امانات بانک ملی؛ سرقت از ۱۶۸ صندوق + ویدئو

  • کد خبر: ۱۱۱۴۱۸
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
  • ۲
جزییات جدید از دستبرد به صندوق امانات بانک ملی؛ سرقت از ۱۶۸ صندوق + ویدئو
یک مقام آگاه گفت: دزدان روز یکشنبه ۱۵ خرداد با روش تخریب وارد بخش صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوه سرقت نشان می‌دهد، دزدان با این شعبه آشنا بوده و به احتمال زیاد پیش از این به آنجا مراجعه و محل را بررسی کرده بودند.

دزدان حدود ۲۴۰ صندوق امانات را تخریب کرده که داخل ۱۵۰ صندوق اموال امانی مشتریان بود و بقیه صندوق‌ها خالی بودند.

سارقان دوربین‌ها و دستگاه ضبط فیلم را تخریب و سرقت کردند تا ردی از خود باقی نگذارند.

جام جم نوشت: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ هم از بازداشت تعدادی از کارکنان بانک برای بررسی احتمال اهمال و قصور خبر داد.

سرهنگ، ولی پور افزود: خبر منتشر شده درباره به صدا در آمدن آژیر خطر یا ارسال هشدار به رییس بانک صحت ندارد. کارآگاهان پس از گزارش سرقت راهی محل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

۱۶۸ صندوق شعبه دانشگاه بانک ملی آسیب دیده‌اند

ایرنا نیز نوشت: بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای درباره سرقت از صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه این بانک اعلام کرد که تعداد دقیق صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در حادثه رخ داده، ۱۶۸ صندوق است.

بانک ملی ایران در این اطلاعیه اعلام‌کرد: دیروز اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک یک‌هزار صندوق عنوان شده بود که بدین وسیله این عدد تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام مسوولان بانک، تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده، تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

در عین حال بانک ملی ایران به‌منظور حفظ حقوق مشتریان ضمن مذاکره با در اختیار دارندگان صندوق، اقدام‌های ضروری در جهت رسیدگی قضایی دقیق به صندوق‌های خسارت دیده را آغاز کرده است.

پلیس آگاهی با همکاری بانک ملی ایران در حال پیگیری لحظه‌ای موضوع و شناسایی سارقان است که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

برخی کاربران فضای مجازی روز گذشته از سرقت نزدیک به یک‌هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران در تعطیلات اخیر خبر دادند.

بانک ملی در اطلاعیه‌ای با تایید این اتفاق در شعبه دانشگاه خود، افزوده بود که این حادثه به بروز برخی خسارات محدود به صندوق اجاره‌ای منجر شده که از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

تعداد بازدید : 703

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
1
مگر موجودی صندوقها مشخص می باشد که بتوان جبران کرد اموال صندوقها حتی بیمه هم نیست
ناشناس
Japan
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
قطع یقین باید افراد ذینفوظ دراین کار نقش داشته باشند افرادی با امضای طلایی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->