پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) افزایش یک میلیون تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آدم‌ربایی و ضرب و جرح پسر ۱۳ ساله برای جذب فالوور

  • کد خبر: ۱۱۱۵۹۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
آدم‌ربایی و ضرب و جرح پسر ۱۳ ساله برای جذب فالوور
مرد جوانی که پسر ۱۳ ساله‌ای را در جنوب تهران ربوده و مورد ضرب و جرح قرار داده بود، دستگیر و برای تحقیقات به شعبه هشتم دادسرای جنایی منتقل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خردادماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی پسر ۱۳ ساله توسط مرد جوانی در جنوب تهران در دستور کار محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

در گام نخست مشخص شد، مرد جوان، پسر ۱۳ ساله را با موتورسیکلت ربوده و به دو پارک بزرگ در تهران برده و در آنجا وی را هدف ضرب و جرح قرار داده است.  

تحقیقات بیشتر بازپرس پرونده نشان داد، متهم پس از ضرب و جرح پسر جوان، خانوده‌اش را تهدید به مرگ کرده و اقدامات خود را برای جذب فالوور در فضای مجازی منتشر کرده است!

بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، متهم در محل سکونت پسر جوان به دروغ ادعا داشته وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه دوشنبه ۱۶ خرداد ماه، متهم برای تحقیقات اولیه به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ روند قضایی پرونده در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->