نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مرادی: حرف‌های سلیمی، تشویق به شورش است

  • کد خبر: ۱۱۱۶۲۴
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
مرادی: حرف‌های سلیمی، تشویق به شورش است
سخنان عجیب علی مرادی درباره تازه‌ترین وضعیت فدراسیون وزنه‌برداری را بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بدون‌شک یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌های ورزشی ایران در ماه‌های اخیر فدراسیون وزنه‌برداری است. بعد از حواشی مهاجرت بانوان ورزشکار، چند روز پیش هم محمدحسین برخواه از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد تا شایعات اطراف این فدراسیون بیشتر از قبل شود. علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، دیروز درباره آخرین وضعیت این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم.

ورزشکاران به حرف مربی گوش نمی‌کردند

مرادی در ابتدای صحبت‌هایش به بحث کیفیت پایین اردو‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: سرمربی تیم ملی چند‌وقتی بود که اعلام می‌کرد شرایط اردو خوب نیست. او شرایطی را اعلام می‌کرد و ما سعی می‌کردیم آن را اصلاح کنیم. برخواه دربا‌ره برخی از ورزشکاران که باید باشند یا نباشند هم اظهار‌نظر می‌کرد. به‌هر‌حال باید شرایط را عادلانه برای همه مهیا کنیم. او اظهار‌نظر‌های خود را داشت. برخواه به ورزشکاران گفته است در اردو بمانند تا با رئیس فدراسیون صحبت کنم، اما ظاهرا ورزشکاران به حرف او هم توجه نکرده‌اند.

سرمربی قداست و احترام دارد، اما ورزشکاران آن‌طور‌که خود برخواه می‌گوید، حرف او را هم قبول نکرده‌اند. برای اینکه حرمت او بیشتر خدشه‌دار نشود، از او تشکر و قطع‌همکاری کردیم. دوستانه جدا شدیم و از او سپاسگزاریم. برخواه در سنوات گذشته زحمت‌های زیادی برای ورزش کشیده است. او عضوی از این ورزش است و دیدگاه‌هایی هم داشته است که ما سعی کردیم نظر‌های او را در حد توان اصلاح کنیم. با وجود‌این بحث آب گرم استادیوم آزادی و چیلر استادیوم به فدراسیون وزنه‌برداری مربوط نیست.

تا اردو نباشد، حق‌الزحمه نمی‌دهیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه افزود: حقیقتا باید بگویم زمانی که اردو نداریم، نمی‌توانیم حق‌الزحمه پرداخت کنیم. قبلا ۲۲‌نفر در اردو حضور داشتند. پس از تعویق بازی‌های آسیایی، این تعداد به پانزده نفر رسید. این اردو با هدف آماده‌سازی برای کشور‌های اسلامی بود. باید تیم کاملی داشته باشیم که بتوانیم حق‌الزحمه را پرداخت کنیم. بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی حق‌الزحمه ماهیانه نمی‌دهند، ولی ما خودمان را موظف می‌دانیم زمانی که تیم مشخص شود، حق‌الزحمه را پرداخت کنیم. قرار بود دیروز رکوردگیری کنیم و براساس رکوردگیری ۱۰ نفر اصلی انتخاب شوند و به آن‌ها نیز حق‌الزحمه بدهیم.

تا روز شنبه مربی جدید را معرفی می‌کنیم

مرادی در پاسخ به این سؤال که آیا سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم ملی شده است؟ گفت: جلساتی را با کادر فنی جدید برگزار کردیم. این موضوع را ان‌شاءا... بعدا اطلاع‌رسانی می‌کنیم. مقداری اختلافات فنی هم بین ورزشکاران با کادر فنی وجود داشته است. در جلسه با کادر فنی سعی کردیم کسانی را که بیرون بوده‌اند، جذب شوند، تعدادی هم جوانان هستند که فکر می‌کنم تا روز شنبه اسامی را معرفی می‌کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون پانزده ورزشکار قبلی را کنار گذاشته‌اید، عنوان کرد: دوباره دعوت می‌کنیم و این‌طور نیست که بیرون باشند.

درباره پناهندگی ورزشکاران، ما مقصر نیستیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره پناهندگی ورزشکاران و اعتراض خانواده‌ها گفت: ما هم شاکی هستیم. مگر دفعه‌های قبلی فدراسیون اعزام نمی‌کرد؟ همین نفرات را در دفعات قبل هم اعزام کردیم. اینکه یک نفر شب می‌خوابد و صبح تصمیم دیگری می‌گیرد، تصمیم خودش است و حتی خانواده‌اش هم در جریان نبوده‌اند. به نظرم او (یکتا جمالی) تصمیم اشتباهی گرفته است. کما‌اینکه نفراتی هم قبلا از همین مسیر‌ها رفته و تعدادی از آن‌ها افسرده شده‌اند.

سلیمی مجمع را تشویق به شورش می‌کند

مرادی درباره صحبت‌های بهداد سلیمی که گفته است این اتفاقات به مدیریت رئیس فدراسیون مربوط است و او باید برود، گفت: نه، باید به مجمع احترام بگذاریم. مجمع تصمیم‌گیرنده است و این تشویق به شورش است. مگر در کشور مشکلات معیشتی وجود ندارد؟ اما مردم با صبوری تحمل می‌کنند. اگر اعتراض مردم تبدیل به شورش شود، به نظر من خیانت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->