آنونس رسمی فیلم «مست عشق» رونمایی شد + فیلم تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر معظم انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آئین قرعه کشی مسابقات کتابخوانی «امید و همدلی» و «اندیشه در قرآن ۲» برگزار شد+ لیست اسامی منتخبان

  • کد خبر: ۱۱۱۸۴۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
آئین قرعه کشی مسابقات کتابخوانی  «امید و همدلی» و  «اندیشه در قرآن ۲» برگزار شد+ لیست اسامی منتخبان
همزمان با ایام دهه کرامت، آئین قرعه کشی مسابقات کتابخوانی امید و همدلی و اندیشه در قرآن ۲ و رونمایی از کتاب «تلاش ماندگار ۲» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید روحی و رئیس دبیرخانه کانون‌های رهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر روحی گل خطمی گفت:همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، آئین قرعه کشی مسابقات کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» و «امید و همدلی» به همراه رونمایی از کتاب «تلاش ماندگار ۲» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید روحی و رئیس دبیرخانه کانون‌های رهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «امید و همدلی» گفت: این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: منبع این مسابقه متن سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران در روز اول فروردین ۱۴۰۱ می‌باشد؛ و این مسابقه در راستای بخشی از «جهاد تبیین» صورت می‌گیرد. جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار‌ها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند باید اقدام کند.

روحی همچنین در خصوص مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» عنوان کرد: این مسابقه با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در دو بخش بزرگسال بر اساس کتاب «آداب روزه داری – احوال روزه داران» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بخش ویژه کودک و نوجوان بر اساس «کتاب آیه به آیه» برگزار شد.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» با مشارکت ۵۶۳۹ نفر و تعداد ۵۲۱ نفر برگزیده با کسب امتیاز کامل و مسابقه کتابخوانی «امید و همدلی» با مشارکت ۴۲۳۸ نفر و تعداد ۴۹۴ نفر برگزیده با کسب امتیاز کامل به پایان رسید.

در پایان مراسم قرعه کشی، آئین رونمایی از کتاب «تلاش ماندگار ۲» با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است، کتاب «تلاش ماندگار ۲» اثر علی اکبر روحی گل خطمی در ۱۹۰ صفحه و در ۱۰ فصل توسط انتشارات بهار اندیشه مشهد در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است. این کتاب بر اساس خدمات ۲۰ ساله کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی تدوین شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

از دوران کودکی تاکنون سالهاست می‌گذرد و شاید گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی باعث شد که کم‌کم راه و روش هدیه دادن هم دستخوش تغییر شود، حالا دیگر علاوه بر فرزندان، پدر و مادر‌ها هم به سمت وسایل الکترونیکی گرایش پیدا کرده‌اند و به جای کتاب، تبلت و انواع گوشی‌های هوشمند را به فرزندان خود هدیه می‌دهند.

پیشرفت تکنولوژی و گسترش همین وسایل‌جمعی باعث شد که تیم ورزشی بچه‌های محله مطهری مشهد که اعضای آن حدود بیست نفری هستند بعد از دوسال فعالیت ورزشی، از سال۸۲ فکر تاسیس کانونی فرهنگی با محوریت کتاب و مطالعه را در سر بپرورانند، این موضوع تحقق یافت و به مدیریت علی‌اکبر روحی، «کانون فرهنگی هنری شهیدروحی» هم نام با پسر عموی شهید علی‌اکبر آغاز به کار کرد و محوریت اصلی و اولیه فعالیت آن هم ترویج بیانات رهبری با توجه به نام‌گذاری عنوان هر سال و نیز ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی قرار گرفت و حائز رتبه مروج برتر کتابخوانی کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «امید و همدلی»

نام و نام خانوادگی نوع هدیه:
۱ عقیل امیری بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۲ صدیقه ایزدی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۳ فاطمه بوری قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۴ سید ابوالفضل مهدوی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۵ سمیه دلاور برده بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۶ غلامرضا علی دوست اقدام بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۷ سید مصطفی حسینی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۸ فاطمه حسن آبادی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۹ مریم صادقی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۰ فاطمه صاوری محمود آبادی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۱ الناز صابر مقدم قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۲ ساینا سیدآبادی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۳ زهرا علی پور بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۴ کبری کلاتی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۵ مرضیه فیضی ربانی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی۱۶ آسیه لشگری قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۷ محمدهادی موحد نسب بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۸ مریم نجفی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۹ سیدمهدیار مهدوی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۲۰ بهناز مرتضوی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲»

نام و نام خانوادگی نوع هدیه:

۱ فاطمه اکبری فدردی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۲ محمد باقری بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۳ زهرا بوری قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۴ فائزه بخشنده قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۵ سجاد دباغ محمدی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۶ نیما خزاعی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۷ مریم حسینی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۸ فهیمه دبدبه قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۹ امیرعباس شریف زاده بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۰ ابوالقاسم شریعتی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۱ زهرا رضایی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۲ وجیهه زارع ثانی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۳ محبوبه سادات قائمی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۴ محمدحسین فرقانی بجستانی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۵ حسن علیشاهی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۶ فاطمه عبدالعلیزاده قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۱۷ زهرا همتی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۸ نازنین زهرا محمودی بن خرید ۲ میلیون ریالی کتاب
۱۹ پریستا هنری قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی
۲۰ سیده کوثر موسوی قران کریم هدیه حرم مطهر رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->