وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

لواسانی: «بدون قرار قبلی»، ما را با ریشه‌های مقدسمان پیوند می‌هد‌

  • کد خبر: ۱۱۱۸۵۱
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
  • ۱
لواسانی:  «بدون قرار قبلی»، ما را با ریشه‌های مقدسمان پیوند می‌هد‌
مژده لواسانی، مجری مطرح صداوسیما گفت: ساخت فیلمی با ویژگی های بدون قرار قبلی فقط از عهده بهروز شعیبی ساخته بود و این فیلم می تواند ارتباط خوبی با مخاطب پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از میهمانان ویژه برنامه نقش ارادت که به مناسبت دهه کرامت با حضور تعداد زیادی از مردم در کوهسنگی مشهد برگزار شد، مژده لواسانی بود.

او در این مراسم با اشاره به دیدن فیلم بدون قرار قبلی در جشنواره فیلم فجر گفت: بعد از ‌مدت‌ها تماشای فیلم «بدون قرار قبلی» باعث شد که ساعاتی حال من خوب شود، زیرا ما را با ریشه‌های مقدسمان پیوند می‌هد‌ و فیلم «بدون قرار قبلی» حس خوب ریشه‌دار بودن است. 

وی افزود: من همیشه کارهای آقای شیعبی را دنبال می‌کنم و دوست دارم، جهان‌بینی مصطفی مستور در تلاقی با کارهای بهروز شعیبی باعث شده تا یک فیلم عمیق و دلنشین ساخته شود و اگر آن را نگاه کنید به فکر فرو می‌روید.

این مجری مطرح صداوسیما ادامه داد: بازی درخشان پگاه آهنگرانی بی‌نظیر بود که این موضوع به کارگردانی آقای شعیبی برمی‌گردد. مجموعه موسیقی و تصاویری که می‌بینید مانند یک میراث فرهنگی مجموعه‌ای از موسیقی‌های اصیل ایرانی و تصاویر درخشان، بسیار باشکوه است.

لواسانی افزود: ساخت این فیلم با ویژگی های خاصش فقط از عهده بهروز شعیبی بر می آمد و از شما میخواهم این فیلم را در سینما ببینید و منتظر نباشید تا بعدا در سینمای خانگی پخش شود زیرا این فیلم بسیار خاص و ویژه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید عبدالرسول بقایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
این فیلم واقعا زیبا وپرمحتوا بود تمام گفته های خانم لواسانی را تایید میکنم متشکرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->