حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رکورد‌های پیش‌رو برای نابغه ۲۰ساله

  • کد خبر: ۱۱۲۲۶
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
رکورد‌های پیش‌رو برای نابغه ۲۰ساله
کیلیان امباپه در بیست‌سالگی، تعداد زیادی رکورد منحصربه‌فرد دارد. فوق‌ستاره‌ای که فوتبال جهان را تکان خواهد داد.
کیلیان امباپه با وجود بیست‌سالگی، همین حالا کلی رکورد منحصربه‌فرد دارد که نوید ظهور فوق‌ستاره‌ای در سال‌های پیش‌رو می‌دهد. پله، اسطوره فوتبال برزیل، او را هم‌ردیف خودش می‌داند و زلاتان می‌گوید بعد از رونالدوی برزیلی، امباپه، دومین بازیکنی است که دوست دارد بازی‌اش را از تلویزیون تماشا کند. این ستاره نوظهور که حالا گفته می‌شود در آینده‌ای نه‌چندان‌دور، رکورد نقل‌وانتقالات را خواهد شکست، امید زیادی به هواداران پاری‌سن‌ژرمن داده که با حضورش، احتمال قهرمانی در اروپا را هم دارند. در این مطلب به رکورد‌هایی که امباپه ممکن است در آینده بشکند اشاره شده که لازمه‌اش همان شرط ماندگاری در پاری‌سن‌ژرمن است.

بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه
اگر امباپه چند فصل دیگر در پاری‌سن‌ژرمن بماند، می‌تواند خیلی زود رکورد برترین گل‌زن باشگاه را به خودش اختصاص دهد. او تا همین جا ۷۱ گل برای پی‌اس‌جی زده و با حفظ همین ریتم محتمل است تا ۳ فصل آینده (به طور میانگین زدن ۳۰ گل در هر فصل) این عنوان را از آن خود کند. در حال حاضر، ادینسون کاوانی با زدن ۱۵۹ گل، برترین گل‌زن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است. امباپه در این رده‌بندی با زدن ۷۱ گل، در کنار بیانکی، در رده دهم برترین گل‌زنان تاریخ باشگاه قرار گرفته است.

بهترین گل‌زن در یک فصل
این رکورد چه در رقابت‌های لیگ و چه در مجموع تورنمنت‌های برگزار شده در یک فصل در اختیار زلاتان ابراهیموویچ است. فوق‌ستاره سوئدی دنیا که روزگاری در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کرد، موفق شد در یک فصل از حضورش ۳۸ بار در لیگ و درمجموع رقابت‌ها ۵۰ بار دروازه رقبا را باز کند و رکورد بهترین گل‌زن یک فصل باشگاه را به خودش اختصاص دهد. اگر همین فصل پیش، یعنی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ درنظر گرفته شود، کیلیان فاصله زیادی برای رسیدن به زلاتان نداشت؛ چون با زدن ۳۳ گل در لیگ، عنوان برترین گل‌زن لیگ را از آن خودش کرد. درست است که پاریسی‌ها برای رسیدن به اهداف فوتبالی‌شان امیدوار به دیگرمهاجمان ترازاولی که دارند هم هستند، ولی ظاهرا کیلیان فاصله زیادی برای رسیدن به رکورد ۳۸ گل زده زلاتان در یک فصل ندارد.

بهترین گل‌زن اروپایی باشگاه
اینجا هم دوباره بحث درباره کاوانی است. مهاجم پی‌اس‌جی فعلا با زدن ۲۹ گل در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین گل‌زن تاریخ این باشگاه در این رقابت‌های مهم است. امباپه که با تیم ملی فرانسه به‌عنوان قهرمانی جام جهانی رسیده تا اینجا ۱۲ گل اروپایی دارد که به نظر فاصله زیادی است؛ البته نه آن‌قدر زیاد که دست‌نیافتنی باشد. اگر پاریسی‌ها بتوانند به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند، آن‌وقت ممکن است که کیلیان زودتر از موعد مقرر به هدفش برسد؛ به‌ویژه اینکه بازی‌های مرحله گروهی فصل پیش‌رو، فرصت خوبی در اختیارش می‌گذارد که به اهدافش در این زمینه برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->