قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ضرب‌الاجل ۲۴ ساعته مجلس به دولت درباره اصلاح افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۲۳ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۲۳۷۰
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
  • ۱۲
ضرب‌الاجل ۲۴ ساعته مجلس به دولت درباره اصلاح افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۲۳ خردادماه ۱۴۰۱)
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه منتظر می‌مانیم تا ظرف ۲۴ ساعت آینده تصمیمات دولت در خصوص اصلاح مصوبه هیات وزیران برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شود، گفت: اگر دولت این مصوبه را اصلاح نکند از رییس مجلس درخواست خواهیم کرد تا این مصوبه به هیات تطبیق مقررات ارسال شده و توسط این هیات لغو شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در تشریح جزییات نشست مشترک کمیسیون اجتماعی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر تعاون و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: روز گذشته موضوع نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم در صحن غیرعلنی مجلس، هم در کمیسیون اقتصادی و هم کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کانون‌های مختلف بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه که توسط هیات دولت مصوب شده است مغایر با قانون بودجه ۱۴۰۱، قانون تامین اجتماعی و سایر قوانین مرتبط در این حوزه است. ضمن اینکه تفسیر قانون عادی هم برعهده مجلس است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما در نهایت در کمیسیون اجتماعی به این جمع‌بندی رسیدیم که اگر دولت این مصوبه را اصلاح کند متناسب با آن، اجرای بند‌ها و مفاد قانون مسیر خود را طی می‌کند تا در پی آن مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی حل شود، در غیر این صورت از ریاست مجلس شورای اسلامی درخواست خواهیم کرد تا این مصوبه دولت به هیات تطبیق مقررات ارسال شده تا توسط این هیات لغو شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: الان منتظر می‌مانیم تا ظرف ۲۴ ساعت آینده تصمیمات دولت در خصوص این مصوبه اعلام شود در غیر این صورت گزارش کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی همزمان در صحن مجلس ارائه خواهد شد، همچنین از ریاست مجلس و هیات رییسه نیز درخواست خواهیم کرد تا مصوبه به هیات تطبیق مقررات ارسال شود.


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
هرآنچه که برسرمردم می آید ازعدم نظارت مجلس شورای اسلامی ایران براجرای قانون توسط چه دولت قبل وحال است به عبارتی کم کاری نمایندگان درادوار مختلف؟؟؟!!!!!.
کیا
Germany
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
ممنون از خبر هائی که در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی میدهی . من از رئیس کمسیون اجتماعی و رئیس کمسیون اقتصادی مجلس تشکر میکنم که این قدر در فکر بازنشستگان هستند و افزایش مستمری را دنبال میکنند . لطفا از کارکنان گرامی سایت شهر آران قدردانی مرا از هزاران کیلو متر دورتر از ایران عزیز به این دو تن نماینده ابلاغ کنید و ارسال بفرمائید
ناشناس
Sweden
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
هیچ فکر کردند که چه فاصله ای بین بازنشستگان جدید و شاغلین ایجاد میشود چرا مگر ما ۳۰ درصد از کل درامدمون را سرمایه گذاری نکردیم کجای قانون نوشته اینقدر طبقه طبقه و تفاوت بین شاغل و بازمشیته گذ اشته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
ماباز نشستگان تامین اجتماعی خواهان اجرای صحیح ودرست ماده 96 وزارت کارو تامین اجتماعی هستیم خواهشمندم حق ماراضایع نفرمایید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
سلامً دولت محترم. جناب اقاي ريسيي مردم شماً رادوست دارند انتخاب كردن
أيا براي حقوق حداقلي مستمري بكيران. جرا با كذشته سه. ماه از سال. وزيران. جرا و بجه علت. تأييد نميكردن
و وزير جوان و خوب مجبور كناره كيري كند
مقصر تمام نا بساماني هيات دولت بود
نبايد. مدت طولاني. و مردم در فشار تورم بيخيالي
كنند. ???
بنده از وزير جوان و خوب تشكر ميكنم. ?
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
0
ضرب واجل ۴۸ساعته چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
همه بازنشستگان تامین اجتماعی را بد بخت کردند به خصوص حق بازنشستگان سایر سطوح را ضایع کردند و مصوبه انها وجاهت قانونی ندارد.
مگر به ilo پناه ببریم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
فکر کنم ضرب العجل ۲۴ ساعته تمام شده باشد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
متاسفانه تاکنون هیچ اقدام مثبتی در جهت احقاق حقوق ضایع شده بازنشستگان از سوی دولت و مجلس صورت نگرفته است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
هیت تطبیق کی میخواد در مورد این قانون شکنی دولت نظرش را اعلام کند حدود 4روزه که منتظر اعلام نتیجه هستیم از 4روز پیش گفتند بعدازظهر جواب میدن هنوز بعد از گذشت 4روز بعدازظهرشون نرسیده
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
پس نتیجه چی شد؟؟؟؟همه خوابن حتی مجلس عبدالمالکی یه ماموریت داشت حقوق رو بریزه بهم بعد استعفا بده بره برنگر ده مردمان مفت خوږ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
از این ضرب الاجل هم 5 روز گذشت . سا ماه از سال گذشت و هنوز بازنشسته بیچاره درگیر این موضوعات احمقانه و موهن است که آیا باید حقش را بگیرد یا صدقه بگیرد !!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->