نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

قیاسی: خراسان رضوی هردو سهمیه اش در سوپرلیگ بسکتبال را می‌خواهد!

  • کد خبر: ۱۱۲۳۹۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
قیاسی: خراسان رضوی هردو سهمیه اش در سوپرلیگ بسکتبال را می‌خواهد!
تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با برتری ۵۸ - ۴۷ مقابل آویژه صنعت پارسای مشهد با برتری مجموع دو دیدار قهرمان لیگ یک شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد قیاسی سرمربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد پس از نایب قهرمان در لیگ دسته یکم بسکتبال گفت: ۹ ماه است در مسابقات هستیم و تمرین می‌کنیم. بازیکنانم هرچه داشتند گذاشتند.
او در ادامه گفت: در سری فینال به ویژه بازی دوم، نتیجه را بازیکن آمریکایی توفارقان (تی. جی) مشخص کرد. نظر من این است که در لیگ‌های یک و دو این قاعده که بازیکن خارجی تعیین کننده باشد، باید برداشته شود. فلسفه لیگ یک چیز دیگری است و بازیکنان جوان باید در آن تجربه کسب کنند. ولی شما دیدید که خارجی آن‌ها حدود ۳۰ امتیاز در بازی دوم گرفت.
قیاسی افزود: در مجموع با ۴ اختلاف باختیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها جوانان بومی و بی ادعا بودند که تا این مرحله رسیدند.
سرمربی آویژه در پایان گفت: سهمیه سوپرلیگ علی‌القاعده متعلق به خراسان رضوی است و ما هم می‌کوشیم اسپانسر خوبی پیدا کنیم تا خراسان رضوی با دو نماینده در سوپرلیگ حضور یابیم. با اداره ورزش و جوانان استان، همچنین با استانداری خراسان رضوی رایزنی کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->