معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس

  • کد خبر: ۱۱۲۵۴۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس
بسیاری از جوانان افغانستانی به دلیل مشکلات اقتصادی سال‌ها در عقد می‌مانند و نمی‌توانند مراسم عروسی برگزار کنند. حالا اما یک خیریه در کابل با حمایت از ازدواج آسان شرایط ازدواج بیش از ۷۰ زوج جوان فراهم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جشن عروسی بیش از ۷۰ زوج جوان از طرف بنیاد خیریه سیلاب در شهر کابل برگزار شد.

«سید احمد سیلاب»، یکی از برگزار کنندگان این مراسم می‌گوید: در این مراسم عروسی بیش از ۷۰ زوج که از اقوام مختلف افغانستان هستند، شرکت کرده‌اند.

عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس

او ادامه داد: برای هر زوج جوان از طرف بنیاد خیریه سیلاب ۸۰ قلم جهیزیه در نظر گرفته شده تا آنان بدون نیاز به خرید وسایل خانه زندگی آرامی داشته باشند.

عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس

«محمد اسماعیل زاهدی»، یکی از علمای دین در این مراسم گفت که برگزاری چنین مراسمی در کشور وحدت و همدلی میان تمام اقوام افغانستان را نشان می‌دهد.

او از تمام بنیاد‌های خیریه، تاجران و شخصیت‌های ملی کشور خواست که چنین عروسی‌های دسته جمعی را برگزار کنند.

عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس

به گفته زاهدی عروسی‌های دسته جمعی و غیر تجملی از مصارف گزاف جلوگیری کرده و جوانان به خواست‌های خود می‌رسند.

زوج‌هایی که در این مراسم شرکت کرده‌اند از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرده و می‌گویند که در چنین شرایط سخت اقتصادی کشور باید از مراسم تجملی در عروسی‌ها خودرای شود.

عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس

آنان می‌گوید که رسم و رواج‌های ناپسند و مصارف گزاف در عروسی‌ها باعث شده شماری زیادی از جوانان کشور بی سرنوشت باقی بمانند.

عروسی دسته‌جمعی ۷۰ زوج جوان در کابل + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->