نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

باشگاه‌های ایرانی به دنبال راه‌حلی برای بالا نرفتن بی‌رویه قیمت بازیکنان هستند!

  • کد خبر: ۱۱۲۶۱۸
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
باشگاه‌های ایرانی به دنبال راه‌حلی برای بالا نرفتن بی‌رویه قیمت بازیکنان هستند!
باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال رسیدن به توافقی هستند تا رقم بازیکنان در نقل و انتقالات بی رویه بالا نرود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بسیاری از باشگاه‌های متمول ایرانی بعد از پایان لیگ برتر مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کرده و قصد داشتند در این بازار بزرگ رقابت از یکدیگر پیشی بگیرند، اما قیمت‌های بالا و نجومی بازیکنان خوب ایرانی آن‌ها را وادار به عقبی‌نشنی کرد. اخیرا اغلب بازیکنان درجه دو لیگ ایران پیشنهاداتی ۱۵ یا ۲۰ میلیاردی می‌داند و همین موضوع باعث شده باشگاه‌ها با توجه به بودجه‌هایی که در اختیار دارند و هزینه‌هایی که افزایش یافته در خرید این بازیکنان تردید کنند.

اخیرا برخی باشگاه‌ها از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتور و مس رفسنجان در حال مذاکره با اغلب این بازیکنان گرانقیمت بودند از تصمیم خود منصرف شده و در ائتلافی تصمیم گرفتند با هیچ بازیکنی در داخل ایران مذاکره نکنند تا آن‌ها مبالغ پیشنهادی خود را پایین آورده به حد معقول برسانند. حتی دیگر باشگاه‌ها نیز با آن‌ها همسو شده و در حالی که هنوز اقدامی برای جذب بازیکن نکرده بودند، اما تصمیم دارند در این ائتلاف شرکت کنند. در این بین هیچ باشگاهی تا‌کنون بازیکنی جذب نکرده و حتی تیم پرسپولیس هم تا این لحظه فقط با چند لژیونر توافق کرده است.

در نتیجه بازیکنان ایرانی که از بلبشوی موجود استفاده کرده به کمک مدیر برنامه‌هایشان در حال بالا بردن بی‌رویه قیمت بازیکنان بودند فعلا با این بن‌بست روبه‌رو شده و به قولی خریدار ندارند.

در چنین شرایطی اگر باشگاه‌های لیگ برتر بتوانند به این اتحاد خود ادامه دهند بدون شک می‌توانند بازار نقل و انتقالات را به ثبات رسانده و با قیمت‌هایی معقول‌تر با بازیکنان قرارداد ببندند. هر چند معمولا این قبیل ائتلاف‌ها در بین باشگاه‌های ایرانی چندان دوام ندارد و باشگاه‌ها معمولا به نفع خود زیر قول و قرار‌ها زدند. از این رو ممکن است این ائتلاف نیز همچون پروژه‌های قبلی با شکست روبه‌رو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->