نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

باشگاه پرسپولیس همچنان به کارمندان خود بدهکار است

  • کد خبر: ۱۱۱۷۲۳
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
باشگاه پرسپولیس همچنان به کارمندان خود بدهکار است
باشگاه پرسپولیس با وجود حضور پرقدرت در بازار نقل و انتقالات اما همچنان نمی‌تواند بدهی خود به کارمندانش را پرداخت کند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اینکه رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند میزان دریافتی بازیکنان و کادرفنی این تیم را به بیش از ۸۵ درصد برسانند، اما کارمندان این باشگاه از وضع موجود رضایت ندارند. از سال پیش بود که باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق و مزایای کارمندان خود دچار مشکل شد و حتی شب عید هم به کارمندان عیدی و سنوات و پاداش داده نشده تا آن‌ها با دلخوری به تعطیلات بروند.

پس از این و در سال جدید هم میزان و شرایط پرداخت حقوق و مزایای کارمندان بهتر نشد و بازهم شاهد تاخیر در پرداختی به کارمندان بودیم. حتی اعلام شد ممکن است پرداخت حقوق برخی کارمندان به یک شرکت خصوصی سپرده شود.

با این حال و در شرایط فعلی بازهم بخش اعظمی از کارمندان باشگاه پرسپولیس از نظر مالی مشکلات فراوانی دارند و این باشگاه هم نمی‌خواهد یا نمی‌تواند دیون خود به آن‌ها را پرداخت کند. این وسط پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی و البته عدم پرداخت به کارمندان هم باعث شد تا آن‌ها از وضعیت فعلی ناراحت و شاکی باشند. حالا باید دید در شرایطی که گفته می‌شود اوضاع مالی در باشگاه پرسپولیس بد نیست آیا بازهم شاهد تاخیر در پرداخت حقوق کارمندان خواهیم بود یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->