شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟
سرخط خبرها
بازیکن جدید تیم فرش‌آرا:

به خاطر قطعی اینترنت پیشنهاد چینی‌ها را ازدست دادم

  • کد خبر: ۱۱۲۷۱
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
به خاطر قطعی اینترنت پیشنهاد چینی‌ها را ازدست دادم
بازیکن جدید تیم فوتسال فرش‌آرا می‌گوید قصد بازی کردن در ایران را نداشته، اما به خاطر قطعی چندروزه اینترنت نتوانسته است به پیشنهاد‌های تیم‌های چینی جواب بدهد.
 علی ابراهیمی که هفته گذشته با تیم فرش آرا قرارداد بست در این باره گفت: بعد از بازگشتم از لیگ چین، چند پیشنهاد خارجی داشتم، اما با توجه به مشکلات قطعی اینترنت موفق به برقراری ارتباط بموقع نشدم و همین عدم ارتباط باعث از دست رفتن برخی از پیشنهاد‌ها شد. وی افزود: من در لیگ چین شرایط خوبی داشتم و از لحاظ آمادگی در بهترین حالت ممکن قرار داشتم. همین امر باعث شد در یک فصل ۴۶ گل برای تیم دالیان به ثمر برسانم. بعد از پایان لیگ چین و نیم‌فصل لیگ ایران، از چند تیم بالانشین در جدول با من تماس‌هایی گرفته شد که من ضمن تشکر از مسئولان این تیم‌ها به این دلیل که هدفم بازی کردن در ایران نبود این امر صورت نگرفت. این بازیکن مشهدی در خصوص پیوستنش به فرش‌آرا نیز اظهار کرد: بعد از صحبت صمیمانه‌ای که با مجید مرتضایی داشتم، از من درخواست کردند به تیم شهرم در ادامه مسیر لیگ کمک کنم. من هم به این نتیجه رسیدم که بعد از گذشت ۷ سال بهترین زمان برای پیوستن به تیم شهرم است، زیرا خودم را همواره مدیون فوتسال مشهد می‌دانم. ابراهیمی در ادامه به مسئله مهمی اشاره کرد و گفت: یکی از پیشنهاد‌های خارجی من تقریبا در شرایط پایانی قرار دارد و مسئولان فرش‌آرا درجریان این موضوع هستند و احتمال اینکه نتوانم تا پایان فصل در خدمت تیم شهرم باشم هم وجود دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->