رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

«بن سلمان» هفته آینده به ترکیه می‌رود

  • کد خبر: ۱۱۲۹۲۲
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
«بن سلمان» هفته آینده به ترکیه می‌رود
یکی از مقامات ترکیه اعلام کرده است که سفر ولی‌عهد سعودی به ترکیه در هفته آینده خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، یک مقامات بلندپایه ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد که «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان قرار است هفته آینده به این کشور سفر کند.

پایگاه خبری «روسیا الیوم» به نقل از خبرگزاری رسمی فرانسه نوشت که این مقام ارشد ترکیه‌ای گفته است ولیعهد عربستان سعودی، ۲۲ ژوئن (۳۱ خرداد) به طور رسمی به ترکیه سفر خواهد کرد.

پیش از این «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه که در ماه آوریل به عربستان سعودی سفر کرده بود، از محمد بن سلمان برای سفر به آنکارا دعوت کرده بود.

ریاست جمهوری ترکیه پس از این اعلام کرد که مقرر شده بود تا،  ولی عهد سعودی در ۲۵ ماه مه به ترکیه سفر کند، اما «به دلیل بیماری پدرش، ملک «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان این سفر به تعویق افتاد».

روز گذشته (پنج‌شنبه) نیز برخی منابع سعودی از سفر بن سلمان به کشور‌های اردن، مصر و ترکیه در هفته آینده خبر داده بودند. این منابع اذعان کرده بودند که، ولی عهد سعودی طی سفر‌ها با سران این سه کشور درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله ایران، جنگ یمن، بازتاب‌های جنگ روسیه و اوکراین بر منطقه و همینطور تقویت روابط دوجانبه ریاض با این کشور‌ها گفتگو خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->