ویدئو | خدمت به یاد اربعین حسینی | حال و هوای موکب «عشّاق الفاطمه (س)» در خیابان شهید اسماعیل پور ویدئو| امیر مقاره خواننده، در موکب‌های امام حسین(ع) ویدئو | نشانه‌های الهی در تجمعات مردمی ویدئو | عزاداری باشکوه سنتی مردم بوشهر در حسینیه معلی ویدئو | مراسم «یوم العباس» در اهواز ویدئو | حضور پرشور زوار حسینی در مرز مهران ویدئو | حرف‌های جانسوز پسر شهید اسفندیاری از شهدای ناو دنا در «حسینیه معلی» ویدیو | درباره «جیمز باروز» خالق سریال ماندگار «فرندز» ویدئو | واکنش مشهدی‌ها به تساوی ایران با بلژیک در جام جهانی ویدئو| پیش نمایش قسمت آخر سریال «گل سنگ» منتشر شد ویدیو| تاکید دوباره وزیر اقتصاد بر افزایش کالابرگ دهک‌های پایین ویدئو | یکصدوسیزدهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۳۱ خرداد ۱۴۰۵) ویدیو|سوگواری باشکوه عزاداران هیئت انصارالائمه(ع) در خیابان شهید رفیعی مشهد ویدئو| پشت صحنه فصل سوم سریال «بامداد خمار» ویدئو| ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال پرواز بر فراز استرالیا و اقیانوس آرام ویدئو| آتش‌سوزی سهمگین در مجتمع بین‌المللی خودرو در چین
سرخط خبرها

ویدئو | خداحافظی با مرورگر دهه شصتی‌ها

به بهانه بازنشسته شدن اینترنت اکسپلورر بعد از ۲۷ سال مروری خواهیم داشت با خاطرات این مرورگر قدیمی.
  • کد خبر: ۱۱۲۹۵۳
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

به گزارش شهرآرانیوز، اون زمانا مثل الان نبود که مرورگر عین نقل و نبات وجود داشته باشه یه اینترنت اکسپلورر بود که عموما e آبیه صداش میکردیم و هرچی میخواستیمو رو دوش این e آبیه مینداختیم از سرچ چت روم های دوزاری تا تعبیر خواب و عطسه سره ظهر…

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->